Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg sidder og arbejder på denne hjemmeside da min gamle pludselig forsvandt hvad skal jeg gøre bedre ?

Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Www.massagevojens.dk

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Columna.

Mangler der ikke en del indhold på siden?

På f.eks.

Discusprolaps

slidgigt

skuldersmerter

Tennisalbue

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Columna,



Det er for lidt info til at folk kan hjælpe dig, vil jeg mene :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er de sorte kanter/borders hjælpelinjer, mens du laver siden, eller er det en del af det færdige design? I min mening skal de væk.

Teksten om knæsmerter er alt for lille og utydelig. Jeg ville også finde en anden skrifttype (gælder også for menuen).

Under knæsmerter mangler der mellemrum i din title før og efter den første streg.

Angående din kodning, så kan det anbefales at lægge css'en over i et eksternt dokument. Det kan også betale sig at benytte divs og css i stedet for tabeller. Generelt bruger du mange attributter, hvor du i stedet kan benytte css. Dette giver også udslag i nogle advarsler: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.massagevojens.dk%2Findex.htm&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

Hjemmesiden er overskuelig og simpel, men måske også lidt for sort/hvid til min smag. Jeg ville arbejde mere med skrifttyperne og få fjernet den border. Dernæst få menuen til at se mere stilren ud. Den røde farve ved hoover bryder jeg mig heller ikke om.

Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det gør der det var også mere design og farver jeg tænkte havde en fuld up to date hjemmeside desværre kom min udbyder til at slette den og kan åbenbart ikke lige finde den igen så derfor har jeg en del skrive arbejde foran mig:)

Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Tak for feedback

Ja kan se der er lidt fejl i koden det skal rette jeg bruger faktisk både inline og ekstern CSS da jeg tit bruger forskellige indstillinger til de enkelte tabeller
Det kunne måske laves anderledes med div

Med hensyn til border ville du slet ikke have borders på hjemmesiden ?

Jeg har tænkt i andre farver men nåede frem den sort hvide da det passer godt til alle de billeder jeg har fået lavet :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Columna:
Med hensyn til border ville du slet ikke have borders på hjemmesiden ?

Hvis jeg fjerner dine borders, så synes jeg faktisk hjemmesiden er pænere. De sorte borders tager for meget fokus. Jeg er dog ikke god til design, så jeg ved ikke, hvad jeg ville gøre i stedet. 

I øvrigt er nogle af dine menupunkter med stort begyndelsesbogstav, mens andre er lille.

Der er også en overskrift på siden om knæsmerter, der har mere mellemrum over overskriften end de andre har. Her ville jeg give de andre overskrifter samme margin over.

Det ser også lidt dumt ud med al den hvide spildplads, der er under billedet. Du kan evt lade teksten fylde det hele, når man kommer under billedet. Jeg ville nok også gøre billedet en anelse mindre, så siden ikke er hel symmetrisk. 

Hvis du (ligesom jeg) har lidt svært ved design, så kan du også overveje at hyre en designer til at ordne det. Du har jo allerede på din hjemmeside en ok skabelon for, hvordan du vil have det til at se ud. Jeg er sikker på, at du vil blive imponeret over, hvor meget en designer kan gøre med bare små ændringer. Jeg gætter på, at det kan gøres rigtig billigt, hvis du blot vil have det nuværende design til at blive frisket lidt op. Du kan så selv udføre kodningen for at spare penge. Det er selvfølgelig tilfredsstillende selv at lave det hele, men det er også tidskrævende.

Til sidst er der de søgemaskinerelaterede ting, som at din hjemmeside lige nu svarer på forespørgsler både med og uden www.  

Fra Valby
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Kost og Kondi Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan egentlig generelt godt lide siden.

Jeg synes dog der skal lidt mere farve på siden - det bliver lidt for sort/hvidt for mig.

Derudover synes jeg der er for meget tekst under "Knæsmerter" eller rettere man skal scrolle for meget. Jeg ville foretrække at man fx. kunne klikke på "Løberknæ", og så kom der kun info frem omkring dette.

Håber det kan hjælpe

Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Martin 

tak for dit svar

jeg har selv tænkt over det med for meget tekst på siden, men er kommet frem til at  det eneste problem er at hvis jeg skulle dele alle de skader jeg har valgt at skrive om på siden ville min hjemmeside nok ende op med flere links end skats hjemmeside derfor har jeg valgt at samle det hele under et link :) 

Det er jo smag og behag men jeg kan godt se din pointe måske der bare skulle nogle billeder ind i teksten for at gøre den mere spiselig :)

Big Smile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)