Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis tekstforfatter (Journaliststuderende)

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også meget gerne have leveret tekst til en af mine sider mod reference.

Kontakt: Daniel@wittcorell.dk

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Vi kunne rigtig godt tænke os en artikel omkring ældre og den kommende digitalisering. Vi har selv forsøgt at forfatte en artikel omkring de 500 ord, men vi er selvfølgelig ikke professionelle, så det ville være ekstra lækkert.

Jeg kan kontaktes på kristian@aeldreit.dk

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil


Fedt ide


Vi ville  sætte pris pa en artikel
om den nye ipad mini 


mest maske som en ny tekst til brug pa forsiden af sitet som en beskrivende artikel


 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Azur Media Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle.

Jeg lukker nu for tilmeldingerne til eventet, dagen før opstarten skulle have fundet sted. Vi har fået utrolig mange henvendelser i denne tråd, via mails i både Amino og kontaktmailen.

Vi vil i morgen forsøge, at nå så mange tekster som muligt, men kan ikke garantere, at vi kan nå alle. Der er allerede en del der har modtaget mails vedr. materiale, vinkel etc., og disse kan føle sig sikker på en tekst.

Har i brug for yderligere tekstarbejde, er I altid velkomne til at sende en mail på emil@azurmedia.dk. Så skal jeg nok give alle aminoer en god pris!

Ha' en dejlig aften!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det jeg den eneste der ikke har modtaget noget materiale eller andet, udover de samtaler der var om hvad der skulle skrives? :)

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme her, men det skal nok komme. De har nok fået flere opgaver end de regnede med :)

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunner personligt godt tænke mig en artikkel om min webshop www.proteinsalg.dk 

Denne artikkel må godt handle om danmarks nyeste kosttislkuds brand og dets produkter. I skal føle jer helt fri til at bruge min artikkel som referance i fremtiden og i må godt kontakte mig i fremtiden hvis dette bliver nødvendigt.

Mail gerne til mig salg@proteinsalg.dk

Mvh,

Mark Thorsen, Proteinsalg.dk

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Johnny Olsen:
Samme her, men det skal nok komme. De har nok fået flere opgaver end de regnede med :)

Tror jeg ikke du skal regne med. Har lige fået besked om at de ikke har lavet min og jeg ikke får den.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Azur Media Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jacob.

For det første synes jeg, at det er utrolig uprofessionelt og meget lidt respektfuldt, at du vælger at køre en debat herinde sideløbende med vores mailkorrespondance. Jeg har taget tiden til at skrive en begrundelse på dit afbud - så vis lidt respekt!

Jo, Johnny har fået sin artikel skrevet som så mange andre. Vi har haft utrolig mange henvendelser, og det har været virkelig dejligt med interessen for kampagnen. Vi har brugt lang tid og stor grundighed for at løse så mange opgaver som muligt - gratis. Jeg synes, at det er ærgerligt, at du sætter kampagnen i et dårligt lys på denne måde. Vi har lagt en stor potion fritid i denne indsats. Jeg har gjort dig opmærksom på situationen, både her og via mail.

Men tak til alle andre, der har været så venlige og komme med feedback på artiklerne!

Ha' en dejlig aften!

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fået min, den lå i "Junk". Skal man lige huske at tjekke.

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)