Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny affiliateside Druk-fifa.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Battericover.dk Troester Trading Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for en uges tid siden oprettede denne side http://druk-fifa.dk
jeg godt kunne tænkte mig lidt feedback på siden.
 

Hvad synes i om selve siden?
Hvordan er reklamernes placering? og er der for mange eller for lidt reklamer ?
hvordan kan jeg promoverer siden mere?

Håber i vil tage et kig på siden og komme med lidt feedback

Tak på forhånd! :) 

Ejer af BatteriCover.dk - Battericovers og Powerbanks til din smartphone

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Det første jeg begyndte at tænke var, om du evt. kan få problemer med druknavnet. Jeg tænker på, at du har "fifa" som en del af dit domæne.

Men ellers ret flot hjemmeside. Jeg vil anbefale dig at få oversat siden til dansk, da der er noget tekst på engelsk som "Continue Reading", "Latest News", "Comments"

PS. De tre bannere i højre hjørne på forsiden bliver ikke videresendt til en anden side hvis man trykker på dem.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Battericover.dk Troester Trading Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:

Hej Andreas,

Det første jeg begyndte at tænke var, om du evt. kan få problemer med druknavnet. Jeg tænker på, at du har "fifa" som en del af dit domæne.

Men ellers ret flot hjemmeside. Jeg vil anbefale dig at få oversat siden til dansk, da der er noget tekst på engelsk som "Continue Reading", "Latest News", "Comments"

PS. De tre bannere i højre hjørne på forsiden bliver ikke videresendt til en anden side hvis man trykker på dem.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tak for svaret! :)


Jeg har faktisk ikke tænkt over "fifa" som et trademark, det må jeg hellere undersøge.
Jeg vil snarest oversætte siden til dansk, for det virker lidt uprofessionelt når det hele står på engelsk 


Andre med feedback ? :)

Mvh Andreas Trøster 

Ejer af BatteriCover.dk - Battericovers og Powerbanks til din smartphone

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

din side er sådan set okay lavet Big Smile

jeg synes især siden mangler en kontaktformular derved er det lettere at kontakte jer

lav et feed logo på siden så man let kan abonner kan jeres indlæg http://druk-fifa.dk/feed/ nogle vil nok abonner vis der sker rigtigt meget på din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes din side ser ganske fin ud. I forhold til at markedsføre den, kunne det måske være en idé, at tage kontakt til nogle danske Fifa/drukspils grupper på facebook, og høre om de kunne være interesseret i at smide et link til din side :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør nok forsøge at rette de mange grammatiske fejl og måske at købe domænet "drukfifa.dk", især da du har valgt at kalde spillet Drukfifa i ét ord. :)

Mvh.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Fin idé!

Men tjek hele sitet for stavefejl. Selv synes jeg det er super uprofessionelt at have sproglige fejl på sin side. Har spottet en del fejl, eksempelvis på kontaktsiden:

"Det kunne være ud(!) havde spørgsmål med hensyn til reglerne i Drukfifa, eller havde idéer til regelsættet, så er ud(!) altid  velkommen til at kontakte druk-fifa.dk"

Og er det så ikke muligt at få indsat nogle billeder i højere opløsning, så de ikke bliver så uskarpe?

Held og lykke med siden fremover!

mvh

Tobias Ehlig 

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Battericover.dk Troester Trading Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

din side er sådan set okay lavet Big Smile

jeg synes især siden mangler en kontaktformular derved er det lettere at kontakte jer

lav et feed logo på siden så man let kan abonner kan jeres indlæg http://druk-fifa.dk/feed/ nogle vil nok abonner vis der sker rigtigt meget på din hjemmeside

mange tak for svaret!
Jeg vil straks finde ud af om muligheden for at lave et feed logo på siden.
Med hensyn til kontaktformularen, havde jeg faktisk tænkt at holde kontakten over facebook, da den bliver tjekket mere end mine emails :)
 

Mvh 
Andreas Trøster 

Ejer af BatteriCover.dk - Battericovers og Powerbanks til din smartphone

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Battericover.dk Troester Trading Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Ehlig:

Hej Andreas,

Fin idé!

Men tjek hele sitet for stavefejl. Selv synes jeg det er super uprofessionelt at have sproglige fejl på sin side. Har spottet en del fejl, eksempelvis på kontaktsiden:

"Det kunne være ud(!) havde spørgsmål med hensyn til reglerne i Drukfifa, eller havde idéer til regelsættet, så er ud(!) altid  velkommen til at kontakte druk-fifa.dk"

Og er det så ikke muligt at få indsat nogle billeder i højere opløsning, så de ikke bliver så uskarpe?

Held og lykke med siden fremover!

mvh

Tobias Ehlig 

Ja du har ret i de sproglige fejl, det er uprofessionelt. Det vil straks  blive ændret! 

Men hensyn til opløsningen af billederne, er jeg allerede på jagt efter nye billeder! :)

Mange tak for svaret

Mvh
Andreas Trøster 

Ejer af BatteriCover.dk - Battericovers og Powerbanks til din smartphone

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)