Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forretningskoncept el. ide : Tyrkiet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle .. Har længe tænkt på at lave en form for forretning, hvor man kan udnytte Tyrkiets potentiale på en eller anden måde. Tyrkiet er en af de hurtigst udviklende økonomiske lande blandt top 10. Herunder tænker jeg på wepshops med salg af varer til eller fra Tyrkiet, eller anden virksomhed.

I øjeblikket har jeg selv et godt fast job, men vil selvfølgelig gerne prøve kræfter ved siden af. Jeg er 32 år, taler og skriver flydende tyrkisk, hvilket skal selvfølgelig udnyttes.

Sidder der nogen, der kan udnytte mit potentiale ?

Venlig hilsen

Erkan

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erkan,

For nogle år siden fiflede jeg en del med at prøve og lave nogle børnebogs-apps, mest for sjov egentlig. Projektet kom aldrig rigtig videre, men da jeg så din tråd blev jeg lige mindet om ideen. Der findes jo i dag en del app-frameworks der gør det relativt let at stable sådan en bog-app på benene.

Det jeg her tænker specifikt med Tyrkiet er om der kunne være et niche marked, for eksempel her i Skandinavien, for at lave børnebøger på tyrkisk, til den tyrkiske del af befolkningen?

Det kunne være gamle tyrkiske eventyr som ingen rigtig ejer rettighederne til, som du så fik lavet nogle illustrationer til samt fandt en der kunne indtale, måske dig selv hvis du er kreativ med en pen eller har en god stemme.

Bare en hurtig idé.

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, hvis du laver app! Så skal jeg nok finde eventyre og indspille dem ind

Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erkan, 

Nu er det jo noget tid siden dit indlæg blev lavet. Men jeg prøver alligevel at få fat på dig. Jeg er i gang med at springe ud som iværksætter og vil gerne lave forretning i Tyrkiet, nærmere Alanya til at starte med. Men jeg kommer faktisk til at bruge en sælger der kan tyrkisk, engelsk og helst dansk så vores intern kommunikation kan blive optimal.

Hvis du læser dette og har den mindste smule interesse, så skriv venligst tilbage :)

Mvh.

Henrik Wolter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik...Er til daglig politimand, for det ikke skal være løgn, og har ikke været på ret længe før nu, da jeg fik din besked, hvor den så automatisk går ind på min mail.

Jeg er selvfølgelig interesseret, alt efter hvordan opgaven er. Har en onkel i byrådet i Alanya..Så har forbindelserne på plads.

MVH

Erkan Big Smile

Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erkan. 

Er du bosiddende i DK eller Tyrkiet? 

Jeg har været i Alanya et par gange de sidste par år og har fået et par forbindelser dernede som jeg helt sikkert vil bruge. 

Jeg kan forstå at for at lov til at lave business i Alanya skal jeg i kontakt med Alanya Ticaret ve Sanayi odası for at få tilladelse, er det korrekt?

mvh

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg er bosiddende i DK, syd for KBH. Ganske korrekt skal du kontakte dem du nævner i din mail. Der helt sikkert nogen derinde, der kan engelsk. Det burde ikke blive et problem.

Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne du finde på at flytte til tyrkiet hvis chancen bød sig ? -evt i forbindelse med arbejde?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)