Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har set mig blind på webshoppen, hvad synes I friske øjne?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,

             alletiders med alle de gode råd og nye øjne - tusind tak for det!

 

Lisa B - du spurgte om det med billedskift... Det er noget jeg fandt på DanDomain. Er din netbutik også der så kan du nok bruge det, ellers ved jeg ikke hvordan man gør. I administrationen gik jeg ind under opsætning->shop indstillinger->billeder->fotoskift billeder.

 

Er der nogen der kender både DanDomain og GP? Jeg kan forstå at der er flere muligheder på GP - eller har jeg bare ikke udforsket DanDomain godt nok? Jeg har p.t. ikke tid til at sætte mig ind i et nyt system da jeg skal til at åbne butik og der går temmelig meget tid med det, men det var da en mulighed senere på året, hvis der er andre bedre systemer derude. Indtil nu har jeg gjort alting selv for ta holde omkostningerne nede og fordi når jeg gør det selv fra bunden kan jeg lettere gå ind og rette. Kan man evt. få hjælp til at lave forsiden og siden stå for alt "slavearbejdet" selv?

 

Jeg har selv et had/kærlighedsforhold til den nu ofte omtalte grønne farve - men jeg kan altså bare ikke have en hvid hjemmeside, har prøvet, men min indre økolog vil simpelthen ikke være med! Det var måske en mulighed med noget mønster på rammerne? Nu tænker jeg ikke vilde retromønstre, men noget grønt i grønt i mere afdæmpede farver...

 

Og tak for respons på logoet, jeg vil forsøge at gøre det mindre uldent. Det er en tegning der er scannet ind og måske derfor er det loddent - vil prøve mig lidt frem...

 

Mette

 

 

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-07-2007 08:15:06 Forfatter: Mette og Ko
Er der nogen der kender både DanDomain og GP? Jeg kan forstå at der er flere muligheder på GP - eller har jeg bare ikke udforsket DanDomain godt nok? Jeg har p.t. ikke tid til at sætte mig ind i et nyt system da jeg skal til at åbne butik og der går temmelig meget tid med det, men det var da en mulighed senere på året, hvis der er andre bedre systemer derude. Indtil nu har jeg gjort alting selv for ta holde omkostningerne nede og fordi når jeg gør det selv fra bunden kan jeg lettere gå ind og rette. Kan man evt. få hjælp til at lave forsiden og siden stå for alt "slavearbejdet" selv?





Hvis du er godt tilfreds med dandomain så lad være med at skifte, der er som regel ikke andet end bøvl og en masse timers ekstra arbejde. GP er ikke bedre end dandomain og heller ikke den anden vej rundt, begge systemer har sine svagheder og styrker, så hold endelig fast i det system du er i nu hvis du er tilfreds med den funktionalitet.

Så kan du altid overveje når succesen bliver stor og du har nogle specielle ting du gerne vil have udviklet, at skifte til et helt nyt shopsystem.
Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette.

Jeg er enig med de fleste andre i at din side er fin/ok. Men forskellen på en god shop og en "GREAT" shop ligger i designet (IMHO). Jeg kører selv en shop hos Golden Planet som også er en "skabelon-shop", hvilket sætter visse begrænsninger på designet. Man kan så vælge at betale dem for at ændre designet, men så går idéen lidt fløjten efter min mening - for så kan man jo lige så godt få designet sit site helt fra bunden (som Thorborg også anbefaler). Men vi er jo nogle som er for nærrige :-)

Jeg kan godt lide dit logo/banner, men resten af sitet er for firkantet og stift (som min egen shop), og der er kun en vej ud af det problem - pengen op af lommen :-)



Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Men det må sgu da kunne lade sig gøre at lave et eller andet sjovt selvom det er skabeloner...for det er jo netop det der er galt, det hele er for stift og firkantet!

 

Jeg vil i hvert fald tage alle de gode ideer og tanker i har givet mig og sætte mig til tegnebordet og forsøge at være kreativ - det er jeg heldigvis bedre til end at trække penge op af en tom lomme!:)

 

Mette

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra København S
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg synes, din side er sød og sjov som udgangspunkt. Og det lyder som nogle lækre produkter, du tilbyder.

 

Dog studser jeg lidt over, at nogle af billederne er taget i miljø, mens andre er fritlagte. Jeg ville måske vælge en gennemgående stil.

 

Derudover synes jeg, som nogle af de andre også nævner, at du skal arbejde lidt med teksten. Der mangler en del kommaer, og stilen kunne godt være mere entusiastisk og beskrivende.

 

Held og lykke med det :)

 

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)