Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Adwords konto uden eksisterende hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino


Min hjemmeside er under opbygning, og vil først være færdig ~14. Januar. Konceptet kræver store adwords kampagner, og derfor ville det være en kæmpe fordel at konstruere kontoen nu. 

Dog kan jeg se flere forskellige problematikker i at lave kontoen nu, i forhold til QS kan blive elendig pga. hjemmesiden ikke er eksisterende.

En idé kun være, at opbygge kampagne via en anden konto og eksporterer dataen efterfølgende for at rettet QS'en.

Kom gerne med input til casen :) 

På forhånd tak herfra.

Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mr. Deal 

Jeg kunne ikke forestille mig det blev et problem før du aktiverede kampagnerne, så dine annoncer rent faktisk bliver vist. QS bliver i høj grad også beregnet ud fra CTR som jo ikke kan udregnes før dine annoncer opnår visninger. 

Men når du taler om store Adwords kampagner så byg kampagnerne i Excel og derefter kopierer du dem ind i Adwords Editor og derfra uploader du til din Adwords konto. 

God fornøjelse 

Fra København
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peacock. 

QS bliver beregnet ud fra flere forskellige faktorersom som du beskriver, dog gives der altid en "Pre-QS" og her har jeg oplevet op til flere gange, at den kan have stor betydning for om kontoen kommer ordenligt afsted. 

Din Idé med at opbygge kampagne i et excel-ark er ikke toset, havde også tænkte på at opbygge kontoen igennem et andet panel med en ikke eksisterende ur, for efterfølgende at eksporterer kontoen. 

Kom gerne med flere input inden, jeg skal bruge min ca. 200 timer på at kontoen :o

Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.. 

Ok pre-QS havde jeg ikke lige hørt om. Så lærte jeg også noget nyt i dag :) 

200 timer lyder meget voldsomt, her er et par tips der måske kan gøre dig hurtigere. 

1. Lær funktionerne Upper Lower og Proper at kende.  (upper case, lower case og første bogstav med stort) 

2. Brug data validation (max. 25 tegn i headings max 35 tegn pr. linie) 

3. Brug fx. A1&A2. Simpel kommando  til at merge tekst sammen. Genial til at skabe mange forskellige annoncer hurtigt. 

Ellers brug hele den første dag på at se vidoer om Excel ift. adwords og Adwords Editors tutorials. 

Afslutningsvis vil jeg reklamere for et kursus jeg var på sidste år, hos IIH Nordic i København. 
http://iihnordic.dk/kurser-og-events/google-adwords-advanced-kursus/

Der blev i den grad delt guldkorn ud..  

Ønsker dig held og lykke 


 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey,

Jeg ville fraråde dig fra at opsætte en konto før din hjemmeside er sat op. Du vil få en masse afviste annoncer, som du så skal ligge og rode med bagefter. Hvis du ikke har en kontaktperson hos Google kan det være et værre gedemarked.

Du kan dog sætte hele din konto op i Google AdWords Editor med undtagelse af et par ting i indstillinger. Når du er færdig venter du bare med at uploade dine kampagner til din hjemmeside er klar. 

Mvh. Andreas.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Fra  Jensen og Jensen Marketing ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

AdWords Editor er din ven.

Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.

Fra København
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer. 

Tusind tak for jeres råd, og ikke mindst til dig Andreas for en god bog :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)