Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om googles nye idé AuthorRank?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, titlen siger lidt sig selv... Hvad synes du om det nye AuthorRank system? Synes du, at det er 100% fair, at de gamle mænd på nettet, som har brugt en masse tid på at lave 100 forskellige sites, bør have en bonus for det til hver af deres sider?

Personligt synes jeg, at det er et forholdsvist godt initiativ, hvis bare det ikke kommer til at betyde alt for meget. Jeg mener nemlig ikke, at en person, som er meget kendt på nettet og har mange sider, bør have en stor startfordel, hver evigt eneste gang han starter en side, dog er det fair, at han får en lille "bonus" for det :) Andre skal bare også have en chance efter min mening. (Jeg er selv ny til SEO og lærer noget nyt hver dag. Så for mig, vil dette nye system nok være et minus desværre, medmindre jeg får overhalt nogle gamle halv-inaktive sider ved det :D)

Ang. salg af sider, synes jeg til gengæld at det er mega fedt, dog tænker jeg bare, at man kan lade linket stå? Så tror måske ikke det bliver så vildt fungerende i praksis, medmindre folk rent faktisk kun linker til deres egne sider?

Konklusion: God idé, men for mig har det muligvis en del minusser og det er jeg ikke glad for hehe :D

Hvad er din mening? Hvor meget tror du det kommer til at betyde for dine/andres sider? Tror du, at dette kommer til at erstatte meget af det seo vi er vant til, eller er det blot et supplement?

(Undskyld, hvis jeg har misforstået noget mht. AuthorRank. Jeg er ikke ekspert på området, vil blot starte en lille diskussion for hyggens og lærerighedens skyld)

Mvh. Simon Hansen - Lad os få en god debat! :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Simon - Super god debat du ligger op til :) 

Jeg synes at det er fedt, at Google indrager noget der er så væsenligt, som ens omdømme og ry ude på nettet. Jeg ser det heller ikke som en ulempe for nye SEO'er, du skal jo bare skrive bedre end de andre, så de får nogle delinger ;) 

Det tager søgemaskineoptimering op på et helt nyt plan, hvor vi kan få lov til, at være innovative og finde diverse skjulte goder, så vores sites når højere placeringer :) 

Mvh. Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg tænkte på samme måde som dig for ca. 5 år siden. Jeg anede intet om seo, og følte mig håbløs bagud. Jeg er stadig bagud ( i forhold til de bedste, og mest aktive ), men jeg føler mig ikke håbløs.

Min pointe er at om 3-4-5 år kan det være dig de andre tænker om " Åhhh, det får jeg aldrig indhentet ". Du kan også bare give op. Valget er dit ;)

Jeg modtager gerne håbløse unge mænd til at stemme på mine post på Google+ ;)

Så kom og PLUS mig sønder og sammen, her : https://plus.google.com/u/0/108542777533251512759/posts

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nejnej, jeg arbejder mig skam opad og lærer da noget nyt næsten hver dag om seo, markedsføring og generel viden, som forbedrer mit website. Desuden kan jeg se mine google-placering går den rigtige vej. Så intet problem der. Jeg håber bare ikke, at AuthorRank får en så kæmpe stor betydning, som der bliver lagt lidt op til... :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)