Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til midre ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Go' aften

Jeg er igang med at starte en midre e-virksomhed hvor der skal sælges diverse reservedele.
Derfor ønsker jeg en webshop, som VIRKER og er "billig" i drift, jeg har haft flere hjemmesider, og har selv haft bygget dem op. Derfor skal jeg "kun" bruge webshop-modulet.

Hvad ville i vælge...?
Pt. er kunderne der ikke, så det må være at starte stille ud, men også at være seriøs på sitet så den er flot mm.

Mvh E-Noks 

Fra Sindal
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Fra  sgdesign.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu ved jeg ikke om dine andre sider og siden shoppen skal køre på er bygget på et CMS system, men ellers er der masser af Open Source shopsystemer.

Benytter selv Virtuemart+Joomla alternativ er der ecwid som kan integreres i hvad som helst!

Oscommerce, Zencart, Magento, Prestashop osv...

Mvh

Sølve

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er billigt? :) Det er jo temmelig relativt.

Driftomkostninger på de fleste webshops er efterhånden kun serverplads, som koster et par hundrede kroner om året. Ud over det er det din tid og de tilretninger, du ikke umiddelbart selv formår at udføre

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej E-Noks

Jeg syntes du skal give CloudSprout en chance. CloudSprout er en SiteBuilder til bygge webshops og sites. Med CloudSprout er det nemt at bygge selv, det hele foregår via drag-n-drop, og der er ingen programmering involveret.

Hvis du kender Adobe's programmer, vil du forhåbentligt føle dig hjemme i CloudSprout. Her er copy/paste, history og endda på samme tastatur genveje.

En anden vigtig ting, er muligheden for Responsive Design. Som er en teknik til at få siden til at tilpasse forskellige enheder som smartphones , tablets og selvfølgelig almindelige PC'er. Hvorfor få lavet en webshop i 2012, der allerede er forældet i 2013. Det er den hvis den ikke bruger Responsive Design.

I starten er CloudSprout gratis, men senere når der er gang i din forretning og du har omsæt for over 3750 kr. i 3 måneder i træk. Så koster CloudSprout med e-handel 375 kr. pr. måned.

Vi launcher d. 3 december, så giv os en chance og se om CloudSprout ikke er løsningen, der kan sætte dig fuld kontrol over dit site og sparer dig en masse penge.

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de hurtige svar, ønsker gerne flere svar.

Til dem der sender en PB, så ønsker jeg ikke tilbud på at få lavet webshop og hjemmeside. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)