Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

No cure no pay energiløsninger, hvordan kommer jeg ud?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Energioptimering Nordsjælland Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

Det lyder smart - det er ikke en gene for mig, at ringe rundt.

Jeg kiggede derinde, og jeg går ud fra det er erhvervsdatabasen du henviser til? (http://cvr.dk/site/forms/businessresearch/research.aspx)

Så er det lige at vurdere, hvilke slags erhvervsdrivende man gerne vil have fat i. - Min kæreste læser til markedsføringsøkonom, det kunne være hun kunne hjælpe mig med dette. :-)

Mange tak.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Planlæg din dag med opkald og besøg.

Start med at besøge 4-5 og ring til 2-3 hver dag fortæl dem hvem du er og hvad du kan hvis du spørger rigtigt er der vel ingen der siger nej til at høre om de kan sparre nogen penge !?!?!

Bland dine besøg og opkald ml store og små kunder det gode ved de store er at du kan påvise en større besparrelse.

Er du ikke den store sælger så vær dig selv og ærlig så kommer du langt.

Find en god præsentation af dig selv du kan bruge, pas på med ikke kun snakke om dig selv og alt det du kan, stil en masse spørgsmål til kunden og lad han eller hende snakke, folk elsker hører på dem selv så får de lov til det har de haft et godt møde.

Find en måde at lukke dem af på. Du kan evt nøjes med at fortælle dem hvilken besparrelse de kan få og lad hver at giv dem det hele før de gerne vil gå videre med dig, der er heller ingen grund til det hvis ikke de vil.

Er det for dyrt for dem at få ordnet her og nu, tilbyd dem mindre ændringer og lav et forløb.

Her er bare nogen forslag

Held og lykke
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er helt enig i meget af det, der er blevet sagt i denne sag og jeg tror også rigtig meget på det direkte salg.

Jeg vil bare lige tilføje, at når du ringer ud til folk, så skal du være 100% forberedt på, hvad du vil sige og hvordan du vil reagere på deres svar. Det er kort sagt vigtigt, at du har styr på din pitch http://www.startvaekst.dk/pitching.

Har du styr på den, så har du langt større chancer for at de vil snakke med dig bagefter, for med en god pitch har du fået vækket deres interesse!
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg tror, at før du bruger AdWords til at få trafik på din web-side, så kunne du med fordel bruge lidt energi på at gøre den mere interessant.

Beklager, men det er nok den mest kedelige og u-engagerende site jeg har set i år.

Du har jo masser af interessante vinkler, der kan engagere de fleste, som tænker lidt på økonomien og energiforbruget.

Skriv om:

- No Cure - no Pay
- Hvor meget kan en virksomhed spare
- Hvor mange tons CO2 har Eons sparet atmosfæren for det sidste år
- Enkle greb, som giver store besparelser
- Hvem er EONS? Er i selvlærte idealister - eller miljøingenører?

Find på noget smart at skrive - eller hyr en god tekstforfatter.

Her er mit (ringe) forslag, som i bedste fald kan give lidt inspiration:

------------
Reducer energi-udgifterne med op tll 40% på 1-2-3:

1- Kontakt os og aftal møde (det er gratis)
2- Hør på vores forslag (det er gratis)
3- Iværksæt tiltag (det er billigere end du tror)

Færdig.
--------------------

 

 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip,

Jeg ville starte med at koncentrere mig om ejer og andelsboligforeninger. Jeg ville så ringe ud og tale med formanden, forklare hvad du laver, og sætte et møde op, hvor du tilbyder en "gratis" gennemgang af deres bygninger, med henblik på at du kan finde besparelser i form af varme, el osv.

Formænd plejer at være meget engarerede når de hører om muligheder for besparelser til deres forening, så det er helt klart en målgruppe som er relevant at komme ud til.

Hvis du har udfordringer ved at ringe ud og sætte møderne op, så er der mange telemarketingbureauer som tilbyder denne service, hvor vi bla. er et af dem.

Du er velkommen til at ringe til mig, jeg deler meget gerne ud af min viden :-)

DBH

Kristian 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Energioptimering Nordsjælland Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

I må undskylde min sene respons. - Jeg vil gerne bukke og takke mange gange for jeres gode idéer og vinkler til at bryde isen og komme ud.

Jeg har haft rigtigt travlt for tiden (primært gennem netværk), det drejer sig bl.a. om en detailbutik jeg har afgivet bud på udskiftning af belysningsanlæg til LED. Det viste sig at overfladebelysningen på deres gulv fordobles, og at de reducerer driftsudgifter til belysning på 80%. det andet er en boligforening jeg er igang med at opmåle og finde besparelser på.

Jeg har valgt at sætte mine adwords på pause, og jeg vil nu fokusere på at få udbedret min hjemmeside. Bl.a. med billeder i form af slideshow på forsiden med referencer, illustationer og fastlagte tilbud på enkle energiforbedringer i københavnsområdet. Desuden vil jeg, efter afslutning på disse sager, klarlægge potentielle besparelser (med kundens samtykke selvfølgeligt :) ), så kunder med lignende bygninger/installationer kan sammenligne dem med det jeg har udbedret.

Mvh. Philip Christgau

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)