Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kontrakt vedr. hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Studenter-kompagniet.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Idet jeg pusler med opstart af virksomhed er jeg igang med virksomhedsplan og herunder markedsføringsplan. Jeg vil lade et proffesionelt firma stå for at lave hjemmesiden, da jeg slet ikke har forstand på dette og vil hellere betale mig fra det så det bliver en fed og god hjemmeside. selve hjemmesiden skal ikke sælge varer, men man skal kunne booke et produkt på siden på en given dato. Hvad skal jeg være opmærksom på ved en kontrakt med et web-firma. Siden skal være optimeret til smartphones så folk kan søge via deres telefon. Ligeledes skal der være en facebook side.

Men hvad jeg skal jeg ellers være opmærksom på. Jeg vil jo gerne have at siden ligger på f.eks. første side på google når de søger på bestemte ord. Hvad skal jeg være opmærksom på her?? Hvad med hosting og domæne navne?? Er der andre steder jeg kan søge hjælp da jeg er helt ny indenfor faget?? -hvad er en fair pris på en hjemmeside, som er optimeret til smartphones samt en facebook side.

Selve hjemmesiden skal kun have forsiden og 3-4 undersider som kommer frem med en forholdsvis kort tekst når man klikker på feltet.

 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal sørge for at få afklaret præcist, hvad leverandøren skal og ikke skal levere - altså lave en kravsspecifikation.

Hvis du får tilbud baseret på dit første indlæg alene, kan du roligt takke nej, da det kræver langt mere information om dine ønsker at give et konkret tilbud.

Blandt andet:

Præcis hvordan skal booking-delen virke?
Kan der være flere bookinger på samme tidspunkt, kan der kun bookes inden for visse tidsrum, hvordan skal bookingen afrapporteres til både dig og kunden osv.

Hvad skal Facebook-siden indeholde?
Er du bare interesseret i en side, som venner og familie kan like, eller skal den bruges aktivt til at tiltrække nye kunder?

Hvor meget søgemaskineoptimering er inkluderet?
At "ligge på første side på Google når der søges efter bestemme ord" er et vidt begreb. Det er dog svært som kunde at definere det mere præcist end som så, så især på dette punkt er det vigtigt at finde en leverandør, der kan forklare dig præcis, hvad du får og ikke får.

Du bør vælge en leverandør, der ikke bare lover dig en masse gode resultater, men også kan fortælle dig, hvordan han/hun forventer at opnå dem - på en måde, så du kan forstå det, og så det virker realistisk.

Hvad "en fair pris" er afhænger helt af, hvad du får. Du kan sagtens få noget rigtig godt, der lever op til dine minimumskrav, for 5.000 kr. - men det kan sagtens være, at du vil få mere for pengene ved at købe en bedre løsning for 25.000 kr.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poltier.

Jeg kan måske hjælpe dig med alle de ting du søger.

Hvad skal du bruge det til?

Venlig hilsen

Time Book

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der allerede er blevet nævnt, kan du nå utrolig langt med en detaljeret kravspecifikation. På denne måde får du fortalt nøjagtigt din leverandør, hvad du forventer af det endelige produkt, herunder bookingmodulets detaljerede funktioner. Så vil der kunne gives et bindende tilbud på udarbejdelsen af hele hjemmesiden. Udover en bindende aftale baseret på kravspecifikationen har du ikke brug for en decideret kontrakt, medmindre du har brug for en løbende vedligeholdelse - f.eks. i form af løbende søgemaskineoptimering af siden. 

Du kan i de fleste tilfælde godt finde en udbyder der kan levere en "pakke"-løsning, hvori du får opsat din Facebook side med eks. professionelt Timeline Cover, profilbillede, grafiske indlæg m.m. Men ja, hvad forventer du af din Facebookside?

Afhængig af hvilken løsning du vælger, har du ikke nødvendigvis brug for et webhotel. Vores CMS-løsning koster 249,-/md. (+ bookingmodul 99,-/md) og er inklusiv hosting og meget mere, så der skal du ikke tænke på webhotel.

Med hensyn til dit domæne, kan det godt anbefales at du køber et domæne allerede nu, hvis du ved, hvad det skal være. Så er du sikret, at der ikke er nogen, der snupper det for næsen af dig efter først-til-mølle-princippet.

Jeg vil umiddelbart mene, at du kommer ret langt for bare 10.000,-
Hos Danhost har vi et fast tilbud på 4.995,- for udarbejdelse af design, programmering og opsætning af en hjemmeside. Dertil vil vi skulle tilpasse bookingmodulet efter dine behov, så der har jeg brug for mere information for at give dig et retvisende billede. 

Har du brug for mere vejledning, er du meget velkommen til at skrive eller ringe til mig for gode råd m.m.

Du ønskes held og lykke med dit projekt

De bedste weekend-hilsner
Kathrine, Danhost
salg@danhost.dk
T: 87 11 87 87 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som et spændende projekt. Jeg har hjulpet rigtig mange igang med deres online marketing. Hvad prisen er afhænger af hvad det helt præcist er du vil have, mht. synlighed på Google, design og funktioner på sitet.

Du er velkommen til at kontakte mig på e-mail eller telefon, så giver jeg dig gerne noget sparring.

Mvh. Jesper Andersen

Tlf. 28 25 72 72

Mail: ja@marketing-manager.dk

website: www.marketing-manager.dk

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Poltier.

Jeg har netop sendt dig en pm

Med venlig hilsen

Betina

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)