Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God bookingkalendar widget til wordpress

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Mit website 99 Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har prøvet ca. 10 forskellige bookingkalendere uden at nogen af dem virkede særligt godt. Er der nogen der kan anbefale en god bookingkalender, hvor man kan specificere dag, tidspunkt ned til 15 min og evt. med blackouts? Og gerne gratis :)

Tak for hjælpen

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas2000

Hvad skal du bruge det til?

Måske jeg kan hjælpe dig.

Venlig hilsen

Time Book

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger også en sådan. Lad mig høre om du finder nogen.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas Ulstrup.

Hvad skal du bruge et bookingsystem til?

Måske jeg også kan hjælpe dig?

Venlig hilsen

Time Book

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas2000:

Hej

Jeg har prøvet ca. 10 forskellige bookingkalendere uden at nogen af dem virkede særligt godt. Er der nogen der kan anbefale en god bookingkalender, hvor man kan specificere dag, tidspunkt ned til 15 min og evt. med blackouts? Og gerne gratis :)

Tak for hjælpen

Hej Jonas

Jeg ved ikke hvilke bookingkalendere, som du har prøvet, eller hvor meget tid du har brugt på at teste hver enkelt bookingkalender. Du kan bruge Supersaas.dk gratis indtil et vist niveau. Med Supersaas kan du tilrette din kalender til en specifik dag, lave tider ned til 15 minutter og samtidig have luft til pauser osv. 

Mvh

Holger

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas2000:

Hej

Jeg har prøvet ca. 10 forskellige bookingkalendere uden at nogen af dem virkede særligt godt. Er der nogen der kan anbefale en god bookingkalender, hvor man kan specificere dag, tidspunkt ned til 15 min og evt. med blackouts? Og gerne gratis :)

Tak for hjælpen

Hej Jonas

Jeg ved ikke hvilke bookingkalendere, som du har prøvet, eller hvor meget tid du har brugt på at teste hver enkelt bookingkalender. Du kan bruge Supersaas.dk gratis indtil et vist niveau. Med Supersaas kan du tilrette din kalender til en specifik dag, lave tider ned til 15 minutter og samtidig have luft til pauser osv. 

Mvh

Holger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)