Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man flere kunder til shoppen

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  SmarteTing.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for tilbagemeldingerne. 

Det er helt rigtigt, at det ikke er en prof.side, men lavet efter bedste evne. En skriver at man kan få lavet en fin shop til ca. 1500,-, det har aldrig lykkedes mig at finde noget til de penge som kan bruges, og er det en billig shop, kommer der en masse tilvalg for at den kan bruges (dem som jeg har fundet, men måske findes de en til de penge som bare er super fin). 

Så derfor har jeg valgt at prøve på denne måde, også for at kunne komme igang uden at det kostede en formue.

Som skrevet til sidst, er den største udfordring at få besøg på siden, ellers kan den jo være nok så flot, er der ingen som ved den findes, sker der jo ikke noget. 

Jeg har forsøgt at lave nogle ændringer, i forhold til den kritik som er kommet her, og det af det, som jeg mener der kan bruges konstruktivt Wink

Men jeg arbejder videre, og ser hvor det bærer hen Smile

Tak for hjælpen og god jul til alle.

Mvh Kenny

SmarteTing.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spørger om hvordan du får flere kunder til shoppen - og får en masse synspunkter omkring designet i stedet - det er jo lidt mærkeligt.

Der er ikke nødvendigvis en sammenhæng mellem designet og antal besøgende. Designet har betydning for konverteringsraten (antal ordrer for hver 100 besøgende).

Jeg synes ikke du skal ændre designet nu.
For det første, det kan være en fordel at butikken ser "billig og hjemestrikket" ud - fordi det signaliserer at du har sparet på alt for at holde priserne lave (der er en grund til at Netto eller Rema1000 har så grimme logoer...).
For det andet, så skriver du at du allerede er tilfreds med konverteringsraten. Du risikerer at punge ud til et 'flot design' - som sælger dårligere. Hvis du virkelig skal ændre drastisk på designet til en butik, som allerede sælger godt - da skal du have indsigt i hvad du laver (Google f.eks. A/B-test) eller også skal du have fat i profesionelle folk til at gøre det. Som jeg læser dig, så er du ikke på det niveau - endnu.

Tilbage til dit spørgsmål om hvordan du får flere kunder i butikken. Siden du opererer i et segment med hård konkurance, både fra hjemlige og udenlandske sites, så kan det blive svært at komme til tops på Google med dine kerne-produkter. Men du kan satse på såkaldte 'long-tail' søgeord - det er, enkelt sagt, søgninger med flere ord samtidig.

F.eks, der er mange som søger på "ipad cover", men få som søker på "beskyttelse til ipad". Umiddelbart skulle man tro at det ville være bedre at satse på de 3000 som søger på "ipad cover" end det 50 som søger på "beskyttelse til ipad". Men, hvis du uanset ikke har chance til at nå op på top 5 på Google med den første søgestreng - så kan det være bedre at satse alt på at ligge nummer 1 på den anden søgestreng.

Andre 'fattigrøvs-metoder' (sagt i bedste mening) er at være aktivdiverse fora, lave sider på sociale medier (facebook, G+) oprette en twitter-konto og følge 10000 mennesker (ca. 500 vil følge dig tilbage - og få dit næste twitter-tilbud).

Der er altså masser af andre metoder til at få folk til din side. Min pointe er, at det er muligt at kompensere et begrænset marketingsbudget med hårdt benarbejde. Alt efter hvor seriøs du er, så betragt dette som arbejde og lav rutiner omkring det. Sæt et par timer af hver dag til at skrive indlæg og skæbe blæst om din side. Så kommer de besøgende og resultaterne.

- Søren.

Fra Aalborg/Nørresundby
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Real Life Imperfect Images Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke Kenny!

Og tak, Søren, for lærerigt indslag, som jeg også kan bruge.

vh Tine

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)