Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kraftig hosting

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen,

Jeg går med et lille projekt i støbeskeen. Til det projekt skal jeg bruge noget hosting, om det skal være PaaS, VPS eller noget helt 3. ved jeg ikke i nu. Mit krav er bare at det skal være fleksibelt (til det næsten "uendelige"). Og her snakker jeg ikke kun diskplads eller transferrates, men primært MySQL, da det er det der bliver lageringsenheden for hele systemet.

Kender i et godt sted?

Venligst Frederik

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der krav om en dansk host?

Ellers vil jeg da tro at Leaseweb eller EUKhost kan skaleres efter dine behov både på Windows og/eller Linux som styresystem.

Har selv gode erfaringer med dem begge.



 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fredrik

Vi bruger til vores CRM system, som er hostet løsning, Amazon.

Vi køre selv en løsning over flere server med Apache / Tomcat til vores Java med en database under MySQL. De har nogle meget gode og nemme løsning opload af løsninger.

De har et super setup, hvor der er muligt at skalere til meget store løsninger. F.eks køre dropbox og netflix

Tjek siden http://aws.amazon.com/

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik, der er jo ikke noget der er uendeligt i MySQL :) 

Vores VPS'er går op til 500 GB

www.vpspro.dk

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jakob: Amazon ser ret intresant ud, det tror jeg at jeg vil kigge lidt videre på.

Vedr. MySQL begrænsninger, er jeg godt klar over at der både er en praktisk og en fysisk grænse for hvad man kan gøre. Men det er jo så her, at man må prøve og tænke kreativt. Måske er det slet ikke en SQL backend jeg skal have. Men det må tiden jo vise ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Amazon har også deres DynamoDB som viker mere seriøs, hvis du har mange læsninger og store datamængder.

http://aws.amazon.com/dynamodb/

Der er en fin video som viser hvordan det virker

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også Amazon AWS, og er meget tilfreds med det.

Du kan prøve deres midste server instance gratis i et år, så hvis du vil prøve at lege lidt med det, inden du beslutter dig, opretter du bare den.

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv brugt EC2, det var lidt smule dyrt men fungerede fint, og det var utroligt nemt at spawne nye instanser. Hvis du koder Ruby on Rails eller Node.js og sitet skal henvende sig til det amerikanske marked, kan jeg anbefale Heroku som gør det utroligt nemt at deploye ny udgaver af din webløsning (f.eks. fra GitHub). De har en masse addons til f.eks. MongoDB og MySQL. Det bedste er at de har en gratis udgave (omend den er noget sløv) hvor man så kan prøve det før man betaler, og derved kan udvikle og teste sin løsning, og når du så skal gå live så betaler du for ekstra resourcer.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle svarene. Jeg tror jeg vil arbejde videre med Amazon's løsning, da den virker som den mest fleksible :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)