Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider i hjælpe med at udfylde mit Spørgeskema ??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil ikke have noget imod at købe briller online. Men synd for optikeren at han bruger tid på mig for at finde et godt stel.

 

Men nogle gange skal stellet måske lige rettes til og så er optikeren "din ven".

Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey. jeg kender godt markedet for briller på nettet, derfor kender jeg også netbriller.com!

 

Mit koncept vil skille sig ud på afgørende punkter, så at der er lidt konkurrence skræmmer mig ikke.

 

- Michael

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Har også besvaret!!!

Jeg ville heller ikke købe briller online, men stel kunne jeg godt finde på! -så ville jeg få gals i hos den lokale optikker. Der er tilretninge af stel, valg af glas osv osv osv meget centralt.

Mht til kontakt linser (som jeg selv er bruger af, Briller er kun lejlighedsvis), så forstå jeg simpelhen ikke dvs. internetbutikker der sælger dem ikke i deres forretningsmodel har indbygget en løbende synskontrol. Jeg syntes det er TOTAL vigtig at mine øjne minimum én gang om året bliver kontrolleret for. Det skal som minimum løse på en smart/Genial måde. Det kunne være samarbejde med øjenlæger/optikkere!

Hilsen

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)