Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges til B2B fokuseret side, for firma med fokus på japansk popkultur

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har fået lavet en firma hjemmeside, for at separere firmaet Alpha Entertainment og de service vi tilbyder, fra Comic Party, som er en af vores produkter, da det tidligere har skabt forvirring.

Tænkte at Amino kunne være det helt rigtig sted lige at høre kvalificerede bud på hvordan siden er blevet, og om den effektiv kan føre til leads og mersalg.

Siden kan findes her: http://www.atelieralpha.dk/

På forhånd tak!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

vis henvender sig også til danske bruger ville jeg også lave siden på dansk

vis det er fordi ønsker kommentar er det god ide disse felter er åbne på siden ellers ville jeg lukke for den mulighed på siden der kan komme rigtige mange kommentar

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mikael

Tak for dit feedback. Det er planlagt at den også skal være på dansk, men jeg sørge lige for at opprioriter det.

Og nej, det er ikke mening at der skal efterlades kommentar.  Hvor henne så du en kommentar felt?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dong Trieu Do:

hej Mikael

Tak for dit feedback. Det er planlagt at den også skal være på dansk, men jeg sørge lige for at opprioriter det.

Og nej, det er ikke mening at der skal efterlades kommentar.  Hvor henne så du en kommentar felt?

jeg kan se denne her under alle de sider jeg tjekket http://www.atelieralpha.dk/about/ er den ikke til kommenterer på din side ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ah, det er ikke et kommentar felt, det er til at sende email. Men nu hvor du nævner det, kan jeg godt se at det ikke er helt tydelig, at det er til email.

Tak fordi du lige gjorde opmærksom på det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)