Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværks gruppe for webshop i Århus

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Ehlig:
om folk er mest til mandag morgen, hverdagsaftener eller weekend

 

Helt klart hverdags aftener er at foretrække.

Mvh Steen Svalø

www.kirstensdyrebutik.dk Alt i dyreartikler. Alt i gravering. Alt i hundetegn. Alt i skilte.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker også helt klart hverdagsaftener! Tror jeg umiddelbart passer bedst ind hos de fleste :)

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er det ligegyldigt. Det eneste jeg der gælder for mig, er at jeg skal være på arbejde den dag i Århus. Da jeg ikke gider køre fra Kolding til Århus :) Og min arbejdsdage kan variere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Fra  DROPPIN STUDIO Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hverdagsaften for mig også :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Os mig

Hvis der er plads til flere, vil jeg også meget gerne være med. Jeg kommer dog fra Skanderborg, men kører gerne til Århus. Det vil passe mig rigtig fint, hvis det først bliver i det nye år.

Jeg har webshoppen www.haandlavedesmykker.dk, hvor jeg sælger smykker, som jeg selv laver. Jeg er ikke så langt i processen endnu, som nogle af i andre er, men mon ikke jeg også kan bidrage med et eller andet?

God dag

Jannie

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

En hverdags aften tror jeg er at fortrække for de fleste eller en weekend. Det var lidt det der var tanken. Syntes klart vi skal se om det ikke kunne blive i januar fx ? Og så vil jeg da lige ha styr på hvor mange vi er efterhånden. For på et eller andet tidspunkt når vi lidt et max for hvor mange deltager vi skal være. 8-14 tænker jeg at er passende. Også for at gøre det intimt og så alle får noget ud af det. Men tænkte på om folk ikke gider at skrive deres mail til mig i en pb for det er lidt nemmer når jeg skal sende en fælles besked og sådan :-) men er sku lidt oppe over at der er så mange der vil støtte op om det her :-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen. 

Jeg har pt ikke fået samlede alle mail adr sammen endnu. Så nu skriver jeg bare i den åbne tråd her. 

Jeg vil første og fremmest ønske jer alle en super fantastisk nytårs aften som jo er lige og lidt. Og så håber jeg at i har haft en god jul ;-)

Status: Jeg er stadig MEGA godt på den her ide som der er ikke noget nyt der. Jeg håber utrolig meget på at vi evt kunne holde det førte møde i Januar. Eller møde og møde det lyder sku så højtidligt. Men ihvertfald stikke hovederne sammen og se hvad vi kan opbygge sammen :-) 

Men som sagt ha en dejlig aften 

vi ses 

i det nye år

De bedste hilsner 

Mick 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mick !

- først hej til dig Mick, og dit initiv´ omkring at lave networking omkring Århus med temaet webshops
- super idé og initiv´ som jeg gerne vil bakke op omkring, og bringe ud i en større sammenhæng, når det/du er klar med dato mv.


Ligeledes - Hej til alle jer andre, som har reageret positivt på Micks oprindelig posting !

- fedt at se der er aktiv interesse og opbakning til et initiativ´ af denne art :-)

- og, af samme årsag vælger jeg også at bringe info om et andet, eksisterende netværks-initiativ, i Østjylland
- ikke for at konkurrere med Micks gode idé, men nærmere tænkt som et supplement hertil

Formål: At samle dygtige og kompetente IT+Web-folk - in real life - i det Østjyske

Gennem ca. 1 år har jeg været netværks-koordinator på ´Networkerz´ - en lukket netværksgruppe med særlig fokus på Professionél Networking og Digital Forretningsudvikling i Østjylland, for selvstændige og iværksættere

Vi mødes ca. 1x pr. md. på varierende steder i Østjylland, i nærheden af E45, således der er nem og hurtig transport, for alle

- lad mig vide om dette evt. skulle ligge indenfor dit interesse-område - så sender jeg yderligere info om netværksgruppen til dig

- alternativt, hvis du mere er til virtuél networking, så har vi også en gruppe på linkedin - ´Digital E45/DK´ - med samme fokus og tema - Professionél Networking og Digital Forretningsudvikling

Formål: At samle dygtige og kompetente IT+Web-folk - virtuelt - i Jylland

Join us at ´Digital E45/DK´:
-- http://www.linkedin.com/groups/Digital-E45-DK-Digital-Business-4511658

hilsner

Dann Sommer
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kunne også godt tænke mig at komme med i gruppen :)

Er det blevet til et møde siden trådens oprettelse?

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle aarhusianske iværksættere,

Nu har der en del gange været postet indlæg om iværksætternetværk i Aarhus her på Amino. Så derfor har jeg oprettet denne Google+ gruppe for iværksættere i Aarhus, hvor vi kan samle alle interesserede, og så derefter få stablet nogle ting på benene.

Få meldt jer ind og inviteret jeres netværk, så vi kan komme i gang!

mvh

Tobias Ehlig

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)