Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til levering af pakker mm.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit første indlæg herinde :-)

www.nicehome.dk er en online boligbutik i rivende udvikling. Vi har et rigtig godt leveringssetup på butikkens større produkter som sofaer og sovesofaer og senge. 

Men vi mangler et samarbejde med den helt rigtige til at køre alt det andet. Vi har indtil videre brugt Postdanmark til de helt små pakker og Budstikken til de pakker der skal håndteres en smule mere varsomt. 

Alt det andet dækker blandt andet over:

Børnemøbler

lamper

sofaborde 

hjørneborde

lænestole

reoler

tv borde

Kommoder 

spejle.

Udgangspunktet er afhentning i Risskov. 

Er du tilfældigvis vognmand og mangler noget at køre med så giv lyd fra dig så kan vi se hvad vi kan finde ud af.

Har du gode forslag er du naturligvis også velkommen til at kontakte mig.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv bilgalleri.dk, der finder i helt sikkert nogle. Men vær kritiske! Der er mange brugere, så nogle af dem vil uden tvivl være "nitter" :)

Mvh. Casper L

Fra Herfølge
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Lagerkompagniet Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nicehome..

Jamen det er præcist det vi laver.
Du kan evt sende mig en mail på mbk@lagerkompagniet.dk, så er jeg sikker på vi kan løse det for dig uden du bliver ruineret :-)

Mvh.
Mikkel
Lagerkompagniet

Fra Vejen
Tilmeldt 19. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale at I ringer til LGT Logistics i Horsens. De har i over 30 år beskæftiget sig med transport af møbler i ind- og udland. Det er en seriøs virksomhed med dansk personale, som ved hvordan møbler skal behandles. Eftersom de driver en international virksomhed, kan det jo tænkes at I samtidig kunne få en fordelagtig løsning på de varer I importerer...

Alternativt kan Anders Sørensen Møbeltransport i Løsning kontaktes. Det er osse en ren møbeltransportør med mange års erfaring. Dog kun indenrigs.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

den kan vi også klare. vi har landsdækkende levering af møbler fra flere store møbel huse og kommer nærmest over alt hver dag.

send mig en besked eller giv mig et kald på 72 100 154 så finder vi en god løsning til dig.

Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)