Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren affiliate partner søges.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra viborg
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer jeg har kigget på dette Forum længe, og har nu endelig fået mig registreret.

Jeg søger en erfaren Affiliate partner som har minimum har et par år på banen, jeg har kørt en del før,  og tjent rigtig gode penge på det, jeg har altid kørt mit trafik igenemme facebook hvor jeg har ca 4 millioner fans. Som er fordelt i Norden således.

Danmark ca 2,5 millioners fans

Sverige ca 1 million fans 

Norge ca 200k fans

findland ca 200k fans

 jeg søger en som har en ide, eller allerede har noget godt kørende, som manger en partner der kan boost indtjeningen.

Jeg har tidligere været oppe op over 100,000kr før skat om måneden, men da det er gået død søger jeg, friske ideer, og en trofast partner, som er til at stole på.

Håber der er nogen interesseret ude der. :)

Og til alle dem som har andre forslag end affiliate markedting, er velkommen til at skrive med.

Fra viborg
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

up! :)

Fra viborg
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

up! slet ikke nogen med et ordentlig affiliate program, som søger et ordentlig boost i indtjeningen? :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså er det en der vil give dig penge pr. lead du leder efter? Eller er det en som der kan hjælpe dig med at skaffe leads fra andre affiliate programmer ?

Fra viborg
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mere noget som fx:

en som har et godt app på facebook som mangler lidt traffik.

Fx: et app som gratis spotify hvor folk tilmelder sig appet, og appet diagere over til en surway som giver 120kr pr lead. et app som dette ville generer en masse leads, men mangler måske lidt traffik, og det kan jeg hjælpe med..

dette er blot et exempel. :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så de slet ikke får det gratis spotify, men bliver smidt ind på noget andet eller hvad ? :b

Fra viborg
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

nej nej, der har været et affiliate program fra lotto24 med gratis spotify premium, i 1 måned for 1kr eller sådan noget så tilbuddet er skam ægte.

Fx: www.gratisspotify.net/step1.php

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, så bare hvor der også dukker en survey op samtidig :) Ville ønske jeg kunne hjælpe med det :)

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den  her tråd lugter lidtr af scam

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg forstår ikke helt hvad du forventer af en evt ny partner. Men jeg kan godt lide at du har så mange likes på fb. jeg sender dig lige en pm. 

Ekspres CMS: Hvorfor tror du vi skal være nervøse for det er et scam, hvad skulle Jens kunne frarøve os?

God weekend

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)