Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem laver håndstrik?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Min kone strikker meget, hun kender også en del. Send mig en pb.

bb

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det er det. Den er stadig lidt ny, men jeg regner med at den vil blive brugt, når jeg får spredt budskabet. Jeg har i hvert fald oplevet at der er et behov.
Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers kan du

Spørge på www.trendsales.dk - der har jeg fundet flere, som strikker på bestillling

Spørge strikkerne på det nærmeste marked. På Bornholm, hvor jeg p.t. befinder mig, er der flere, som sælger egne, strikkede ting. Lur mig, om dr ikke kan findes en del, der gerne vil strikke herovre.

Spørge i nærmeste ældre-center. Også her er der habile strikkere. 

mvh

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 03:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jokob

Du ahr mange mulighedder, men før du starter sikre dig at der er økonimi i at få tingen sendt, samt at jo længer væk jo længere tid vil det tage at få tingne hjem, med mindre du sender dem med fly.

En hejmeforsendelse med sørfragt kommer nemt til at koste dig 6-7000 DKK.

Jeg bor i Thailand og har en norsk veninde som er expert på håndværk og sætter en stor ære i kvalitet og levering af produktet.

Men er dine krav for høje kan det være svært, og Thailand er ikke længerer det billigste land at få produceret i, men garn kan importeres og exporteres.

Du må gerne sende en mail som jeg vil sende til Min norske veninde der så vil afgøre om det har interesses.

Hilsen

Michael



Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 54
Fra  www.kcaj.dk Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bruge ukraine, da det er tæt på europa priserne alligevel lave. Men hvor stor er mængden ? Hvis du ønsker, så kan jeg hjælpe, da jeg har forbindelserne dernede. 

mvh

Billig maling www.kcaj.dk .Besøg os i Tullinsgade 6-8, København V eller ring 52 79 46 32.

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, jeg ved at min mor gør, og hendes veninder, så hvis du sender en PB med lidt flere detaljer skal jeg forsøge at hjælpe :)

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tak for svar - jeg har sendt PB til jer der har koner og mødre som strikker ;-)

Mht. at få strikket i udlandet (Ukraine/Thailand), så er det min vurdering at mængden pt. er for lille.

Så måske senere.

God påske!

Bedste hilsner

Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du stadig nogen der kan strikkeri hånden ?
Hvad drejer det sig om

Camilla

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)