Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav egen T-shirt?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er en seksten-årig knægt der går og fifler med en lille ide om at skabe en t-shirt. Jeg har fået lavet lidt på computeren og jeg tænkte om der er nogen der evt. kan lave et par stykker af den t-shirt jeg har fået lavet/designet, hvis det overhovedet er muligt. Jeg er dog helt grøn på dette område, så hjælp, tips osv. tages imod med kyshånd. :-)

Det ser sådan ud: http://oi47.tinypic.com/5r75x.jpg (mangler dog lille logo forneden + navn til mærket)

Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørger hvilke program du har brugt til at lave trykket på trøje du har lavet?

- Bendix

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis,



Der findes en del hjemmesider hvor du kan få trykt dit eget design :) søg på tshirt tryk, eller tryk på tshirt... Jeg har tidligere gjort brug af det...



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis. 


Rigtig spændende projekt du er igang med at rode dig ud i.

Jeg vil dog sige, at hvis du virkelig vil slå igennem på at lave egne tryks til t-shirts, er det noget af en investering der skal til, hvis du altså også vil styre en webshop.

Har selv en, og jeg bestiller artikler hjem fra kina af 2000 stk t-shirt af gangen, og opnår derved stordriftsfordele. Det gør ondt at komme igang, men med dine tryg, ser det ud til du godt kunne have fat i noget, som din målgruppe ville kunne lide :)


En anden måde at komme igang på er reelt set "bare" at få lavet en flot t-shirt som prøve, og se om man kan få en ordre ved store kæder såsom quint.

Mvh Emil Kjeldsen

 

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem kan jeg evt. få til at lave det for mig? :-) 

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis.

Der er mange sider, men hvis du vil følge den sidstnævnte metode, er det vigtig at du ved pris og kvalitet oftest hænger sammen.

Der er de nemme valg som  vistaprint de er rigtig billige, men kvalitet og pris går jo, som sagt, hånd i hånd. 

Jeg vil finde en god og flot pasform for en t-shirt, finde en målgruppe, skal det være slim fit T-shirts? 
Det hele er ikke bare lige til hvad t-shirts angår, og dem der oftest oplever succes på dette marked, er dem med en t-shirt i en god kvalitet, som tager en fair pris. 

Personligt ville jeg ikke selv bruge Vista Print.

Mvh Emil Kjeldsen

God weekend

 

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ! 

Det kan jeg godt hjælpe dig med, prøv at sende mig en mail på salg@dansupplies.dk

Mvh.

Michael Carøøe

www.dansupplies.dk

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en mail. :-)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil også gerne hjælpe ;) synes det ser godt ud det du har fået strikket sammen :)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg kan se, at dette indlæg er lidt gammelt, men vil alligevel bidrage med lidt info, hvis nogen kan bruge det.

Jeg er medejer af firmaet gekkostar.com 

Vi tilbyder netop kreative folk at lave deres eget tøj-serie.

Det foregår netop ved, at man oprette en profil på http://www.gekkostar.com. Her kan man uploade (eller bruge vores online værktøj) sit design og sætte det til salg. Vi sørger for at sætte det til salg på gekkostar.com. Bliver det solgt, trykker vi det på høj kvalitets tshirts, tank tops, hoodies osv.

Håber, at det er noget, som man kan bruge. Er der spørgsmål og er du interesseret i at samarbejde, så send venligst en mail til info@gekkostar.com

Mvh.

D. Tran

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)