Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjekker jeg at min Adwords remarketing virker korrekt ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Roder lidt med Adwords remarketing, men kan ikke se om det virker.

Er der et trick ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Du skal gerne kunne se i din Adwords statistik at der vises annoncer og forhåbentlig også klikkes på dem i din remarketing kampagne. Her får du så den samme oversigt som med alle andre kampagner i Adwords og kan tjekke performance m.m.. Det er min erfaring at du får langt flere visninger, såfremt du anvender bannere frem for tekstannoncer i dine remarketing kampagner.

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Tak for input.

Jeg kan se at de kører aktivt på kampagnen - men jeg ville gerne se dem live, for at se om det er ok mht banner design osv. 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Chr,



Jeg tror altså at i taler lidt forbi hinanden jer to! :)

- Jan går udfra at du har oprettet en særskilt kampagne til remarketing... :) Hvor jeg fornemmer at du har search + display + remarketing samlet i eeen stor kampagne... :)

Her vil jeg lige sige at du altså skal lytte til Jan, og dele dem op i henholdsvis search, display, remarketing og mobil... :) Du kan nemmere styre en masse ting på den måde...



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)