Du skal gerne kunne se i din Adwords statistik at der vises annoncer og forhåbentlig også klikkes på dem i din remarketing kampagne. Her får du så den samme oversigt som med alle andre kampagner i Adwords og kan tjekke performance m.m.. Det er min erfaring at du får langt flere visninger, såfremt du anvender bannere frem for tekstannoncer i dine remarketing kampagner.
Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).
Jeg tror altså at i taler lidt forbi hinanden jer to! :)
- Jan går udfra at du har oprettet en særskilt kampagne til remarketing... :) Hvor jeg fornemmer at du har search + display + remarketing samlet i eeen stor kampagne... :)
Her vil jeg lige sige at du altså skal lytte til Jan, og dele dem op i henholdsvis search, display, remarketing og mobil... :) Du kan nemmere styre en masse ting på den måde...
Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.