Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bilgste betaling system

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Nuhar diskutionen gået frem og tilbage igennem tiden her på amino omkring hvilken betalings løsning man skal anvende og hvilken man ikke skal anvende.

Jeg står og er ved at starte op som ny webshop.

Men er kommet i vildrede med hensyn til betalings løsninger for efter at have regnet lidt på et  system med epay & Nets så kan jeg se det er en kæmpe udgiftspost for en nystartet på årsbassis. Gebyret kan jo ligges over på kunden så kunden selv betaler for gebyret.

Jeg kan da se en klar fordel ved at benytte ewire eller paypal selvom en del mener at det skræmmer potentielle kunder væk fra shoppen af. Især i butikkens spæde opstarts fase.

Jeg har selv benyttet som privat kunde både paypal & ewire løsninger når jeg har handlet på nettet med mit dankort. Har intet at sætte på det system overhovedet, kun positive oplevelser.

Men nu er mit spørgsmål så til alle jer med webshops??

Hvad anbefaler i og hvilke priser kan det gøres til??

Mvh

Tilmeldt 7. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Fra  LuxWear Danmark Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Baseret på hvad jeg tidligere har læst herinde og andre steder, så er den optimale løsning at køre QuickPay som betalingsgateway og NETS (Dankort, VisaDankort) + EuroLine (Visa, MasterCard, osv) som indløsere.

Så er man vist billigst og smartest sluppet :)

Fra Middelfart
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm??

Kan det passe at Euroline som er et svensk firma som indløsning firma. Er gratis i oprettelse og at de kræver ingen måndlig ellers års abomanet på deres service eller hvordan forgår det.

Har sat og læst en (måske) masse ting på deres hjemmeside men synes ikke jeg kommer nærmere på et svar på mit spørgsmål omkring deres priser??

Mvh

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Kunto Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld Larsen:

Jeg kan da se en klar fordel ved at benytte ewire eller paypal selvom en del mener at det skræmmer potentielle kunder væk fra shoppen af. Især i butikkens spæde opstarts fase.

Jeg har selv benyttet som privat kunde både paypal & ewire løsninger når jeg har handlet på nettet med mit dankort. Har intet at sætte på det system overhovedet, kun positive oplevelser.

Jeg mener ogsaa at det skraemmer kunder vaek. Mange finder det for besvaerligt og saa synes de det tager for lang tid. Saa gaar de hellere i gang med at lede efter nogen som har "styr paa det" :)

Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise 

Tilmeldt 7. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Fra  LuxWear Danmark Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfra mine erfaringer med Euroline, skal man godkendes samt have en buffer på 25.000 indestående før de vil samarbejde. Det varierer sikkert fra kunde til kunde.

Vi blev ikke godkendt pga. Sveriges lovgivning, nærmere vil jeg ikke komme den sag.

Skriv til dem med en beskrivelse af din virksomhed og dit sortiment.

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan paypal ikke tage sig af visa?

Og hvem bruger idag rent dankort.

Mener nu også at paypal kan tage sig af det, der skal sælges en del før deres gebyr rammer det samme som nets og epay... og dankort er det ikke snart kun et ord?

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld Larsen:
Jeg har selv benyttet som privat kunde både paypal & ewire løsninger når jeg har handlet på nettet med mit dankort. Har intet at sætte på det system overhovedet, kun positive oplevelser.

Jeg kan personligt bedre lide at handle i webshops der kører med Ewire end paypal. Får sådan nogle mærkelig ticks hver gang jeg ser paypal, men kun fordi jeg synes det er skide besværligt hver gang jeg handler i en shop med Paypal.

Vi har selv drevet webshop baseret på E-pay, Teller/Nets og det var vores aller dyreste regning om året. Idag er vi overgået til Quickpay men har stadig teller/nets (vi har endnu ikke ansøgt Euroline endnu)  grunden til det var at vi fik alle funktioner til en pris, som iøvrigt ligger under hvad vi gav hos Epay uden samme funktionalitet.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Der er mange diskussion og argumenter frem og tilbage om netop dette problem.
Vores virksomhed, www.eyki.dk, har valgt at give et dansk mindre firma (ewire) mulighed for at lave en løsning der er skræddersyet til os og som kan matche vores behov ift til at lave en indløsnings aftale ved DIBS.

I et tæt samarbejde har vi lavet et nyt betalingssystem, som vi benytter til vores side med stor succes.
Vi betaler som sagt:
300 om året for betalingssystemet.
2% i fast transaktions gebyr.

Thats it.
Det kan klart anbefales, det virker i hvert fald for vores forretning og vi kan gennem vores ehandels sporing se at det rent faktisk også konvertere rigtig fornuftigt.

Hav en dejlig dag gutter.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Testede lige din side Smile

problemet er at man bliver ført væk fra shoppen og tilbage igen, men kan godt se det ikke er dyrt

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)