Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder vi vores nye medarbejder?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Må jeg spørge hvor I har haft den slået op?

Annoncen kan der også arbejdes lidt med. (er arbejdstiden fx så vigtig at den skal komme i den første 3. del?)

Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu faktisk sket det fantastiske, at vi har fået et par kvalificerede henvendelser, og holder samtaler midt i december... Måske er der håb endnu!

Vedr. outsourcing: Det har vi prøvet, desværre uden den store succes. De ting vi laver kræver alt for meget detail styring hvis det er outsourcet, og det har vi ikke tid til pt. Vi har brug for at kunne sidde face2face og tale om tingene, få opgaverne løst.

Hjemmearbejdsplads og freelancere: Det har vi også prøvet. Vores erfaring er bedre ift. freelancere, men også her har vi igen og igen brændt fingrene på manglende ansvar ift. deadlines, og manglende kommunikation, som betyder opgaven ikke rigtig køres i mål.

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes I mangler en væsentlig ting i jeres jobopslag.

I nævner som noget af det første, at man skal møde ind 9-16, men intet om søde rare kollegaer, eller et godt og humørfyldt arbejdsmiljø, fri frugt og bla. bla. bla. Jeg tænker lidt, at I gerne vil have adgang til en medarbejder indenfor et bestemt tidsrum, men I fortæller intet om hvad jeres nye medarbejder får ud af at arbejde hos jer.

Og helt ærligt, at klage over at der (måske, vistnok) sidder arbejdsløse som ikke gider arbejde, er simpelthen for plat.  Det virker lidt som om, at I ikke rigtig gider gøre jer umage med at beskrive arbejdspladsen, fordi de arbejdsløse skal bare være glade for endnu et jobopslag. Og så forlanger I en motiveret ansøgning?! Undrer mig da egentlig også over, at I ikke engang har fået de obligatoriske "pligt"ansøgninger.

I henvender jer vel heller ikke kun til arbejdsløse? Så prøv at anskue det fra en anden vinkel, nemlig at I skal konkurrere med andre arbejdspladser om den bedste medarbejder, og så skriv jeres jobannonce udfra dén præmis.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)