Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en agent, producent, leverandør - eller lignende - i Thailand/Vietnam.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som titlen angiver, så står jeg og skal bruge en som kan henvise mig - eller som selv har adgang til nogle producenter af specifikke produkter i Sydøstasien.

Min kunde og jeg skal selv til Thailand fra d. 17. december til 11. januar, og der er derfor rig mulighed for selv at komme på besøg for at se fabrikken og produkterne i selvsyn, og for at tage en snak face-to-face om et fremtidigt samarbejde. Det er ikke et krav at det er i Thailand, men det ville være at foretrække, så vi slipper for at flyve alt for langt derfra.

Det er både tekstiler og tilbehør som skal importeres - og for at give en lille idé om hvilke produkter jeg er ude efter - så kommer her en lille forsmag:

Seler i div. farver (og evt. motiver)

Læderbælter - smalle/brede

Nederdele i sorte/farver

Leggings sorte, evt med applicationer af nitter
Silketørklæder – mønstrede eller ensfarvede i alle mulige farver

Strikhuer

Kasketter

Strygemærker i stof/krystaller

Hvis du kan klare ovenstående, så tag venligst kontakt her igennem Amino - eller på e-mail kk @ kade.dk

På forhånd tak, og god aften.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej HD Vaha.

Jamen Thailand/Vietnam af flere grunde:

I og med vi alligevel skal et 'smut forbi', kunne det være rigtig oplagt samtidig at se om man kunne stable noget import/eksport-samarbejde på benene.

Virksomheden jeg skriver på vegne af handler allerede med en anden asiatisk leverandør, som dog leverer et andet, ikke relateret produkt. De har været meget tilfredse med at handle med Østen.

Desuden har jeg flere gange oplevet at kvaliteten var høj, men prisen særdeles lav.

Men hvis du mener jeg kan få et lignende (hvis ikke bedre) produkt fra Tyrkiet, og til en pris som samtidig også er så det kan betale sig at vælge Tyrkiet fremfor Asien, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Jeg har en mere uddybende liste liggende, som også har billeder af lignende varer vi ønsker at handle med.

PS. Det skal lige for god ordens skyld siges, at jeg på ingen måde kommer til at tage kommisionen eller andet - jeg har bare skrevet på vegne af virksomheden, og vil henvise eventuelle emner direkte til indehaveren selv.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne stadig godt tænke mig at høre fra en, som enten har sin daglige gang i eller omkring Thailand, og som kan sætte mig i kontakt med en producent.

Alternativt kunne det være en eksportør som 'bare' kunne sende fra producent til Danmark.

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kasper.

Mit bedste bud hvis du skal have fat i noget med tekstiler fra Thailand er at kontakte Lars fra Amarisas som er med her på Amino.



/ Claus

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Mange tak for svaret og henvisningen! Det kunne meget vel være en som Lars, jeg skulle have fat i.

Jeg vil forsøge at sætte virksomheden og Lars sammen, og så må vi håbe at der kommer noget godt ud af det.

Hav en rigtig god dag.

Fra Chiang Mai Thailand
Tilmeldt 8. Jan 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Funk-art Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Jeg bor selv i Northailand, Chiang Mai. 

Vi har det der hedder HangDong distrect, som er et stort område med bl.a, håndlavet keamik, kunst, tekstiler, møbler og jeg kunne bliver ved.

Det er netop  i dette område de lavet og producere alle håndlavet være og tekstiler til at sende ned igennem syd thailand. Jeg er kendt i området der ude, da jeg selv har kontakter jeg benytter der ude til min forretninger.

Jeg er desværre på vej med Danmark d.17 og tilbage ingen d. 8 Januar, så jeg kan ikke være behjælplig. men syntes lige i skulle have min info at vide. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)