Hej Stofferdk
Velkommen til denne tråd. Mon ikke du skal have din egen tråd? Dit spørgsmålsformulering får mig til at gøre opmærksom på, at valg af en administrativ løsning ikke kan sammenlignes med valg af havesaks.
Du har efter min mening kun i mindre omfang brug for folks holdinger til en bestemt løsning, hvis du først er ved at starte på at finde et regnskabsprogram. I denne tråd hvor der er tale om en grillbar med de beskrevne behov, så vil de fleste løsninger, der kan leveres med et godt regnskabmodul, kunne anvendes. Og her vil folks holdning kunne uddybe de nuværende svar.
I dit tilfælde med et fitness center med omkring 500 medlemmer, så er vi sansynligvis i en helt anden boldgade. Som i tilfældet med grillbaren, så må du nærmere beskrive hvad du skal anvende løsningen til, førend nogen kan komme med et for dig brugbart svar. Skal medlemmerne styres i samme løsning? Hvordan faktureres de og hvordan betaler de? Hvordan er dine produkter/medlemsskaber - pr. måned, pr. 3 måneder. Skal de selv kunne tilmelde sig på nettet? o.s.v. .
Start med en beskrivelse af de administrative handlinger,som din virksomhed indeholder nu, og som du kan forestille dig, at den kommer til at indeholde i løbet af de kommende 2 - 3 år. Og gå så i gang med at afsøge markedet for løsninger, der kan behandle disse administrative handlinger på en hensigtsmæssig måde.
Med venlig hilsen
Peter Wismer