Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af regnskabsprogram

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Valget er faldet på summasummmarum.
Nemt at bruge og kun en engangsbetaling.
Web-regnskab var inde i billedet, men bryder mig ikke om at skal til tilkøbe en masse.

Hilsen
Gert

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46519
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

det bliver du sikkert også fint tilfreds med - så længe du ikke har online behovet, så vil det dækker dig, og bare hør herinde hvis du har problemer . du kan under det sted du vælger til sikkerhedskopier til enhver tid redde fejl, og bogføre korrekt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaring med saldi.dk, jeg har lidt et godt øje til det men vil gerne høre nogen erfaringer

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er selv igang med at skulle vælge regnskabsprogram.

 

Hvad er folks holdning til C5?

Det skal bruges til et fitness center med omkring 500 medlemmer.

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stofferdk

Velkommen til denne tråd. Mon ikke du skal have din egen tråd? Dit spørgsmålsformulering får mig til at gøre opmærksom på, at valg af en administrativ løsning ikke kan sammenlignes med valg af havesaks.

Du har efter min mening kun i mindre omfang brug for folks holdinger til en bestemt løsning, hvis du først er ved at starte på at finde et regnskabsprogram. I denne tråd hvor der er tale om en grillbar med de beskrevne behov, så vil de fleste løsninger, der kan leveres med et godt regnskabmodul, kunne anvendes. Og her vil folks holdning kunne uddybe de nuværende svar.

I dit tilfælde med et  fitness center med omkring 500 medlemmer, så er vi sansynligvis i en helt anden boldgade. Som i tilfældet med grillbaren, så må du nærmere beskrive hvad du skal anvende løsningen til, førend nogen kan komme med et for dig brugbart svar. Skal medlemmerne styres i samme løsning? Hvordan faktureres de og hvordan betaler de? Hvordan er dine produkter/medlemsskaber - pr. måned, pr. 3 måneder. Skal de selv kunne tilmelde sig på nettet? o.s.v. .

Start med en beskrivelse af de administrative handlinger,som din virksomhed indeholder nu, og som du kan forestille dig, at den kommer til at indeholde i løbet af de kommende 2 - 3 år.  Og gå så i gang med at afsøge markedet for løsninger, der kan behandle disse administrative handlinger på en hensigtsmæssig måde.

Med venlig hilsen

Peter Wismer 

 

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)