Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bøger om ledelse, strategi m.m.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer,

Jeg søger inspiration og input til nye og interesante ledelsesformer, strategier, projektledelse m.m. Der kan hjælpe min virksomhed til større højder og bedre resultater end vi allerede har præsteret, og ikke mindst bedre arbejdsmiljø.

Jeg har Googlet en del nu, men ikke rigtigt fundet noget jeg vil begynde at købe uden at kende til kvaliteten af det indhold bogen har.


Jeg vil derfor høre alle jer, om der er nogle bøger som i kan anbefale at læse..?

Det skal måske lige nævnes at jeg til dagligt driver en IT virksomhed med speciale i software udvikling. Det kan være der nogle bøger der henvender sig mere til denne branche end andre.

Jeg ser frem til at høre lidt om hvor i finder jeres inspiration.

Dbh.

Mikkel
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel
I December udgaven af Start Op Magasinet som udkommer snart er der et overblik over nogle interessante bøger.
Måske de kan hjælpe dig.
Du kan tilmelde dig magasinet her.

www.startopmagasinet.dk

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret Ronni, jeg har allerede tilmeldt mig, det vil jeg se frem til :)
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 9
Fra  John Martinussen Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Først og fremmest skal du have et solidt skulderklap for dit ønske om at arbejde med ledelse, arbejdsmiljø og strategi i din virksomhed. Der er mange, der ikke er klar over, at det i høj grad er indenfor disse discipliner man grundlægger succesen for virksomheden.

Til gengæld er det også et meget stort spørgsmål, da der er skrevet tusindvis af bøger indenfor disse emner. Jeg vil meget gerne hjælpe dig på vej, men så er du nødt at fortælle lidt mere om, hvad din udfordring er. Jeg har også brug for at vide om du foretrækker dansksprogede bøger. Indtil da kan du sende din adresse til mig i en privat besked. Så skal jeg sende en gratis bog til dig, der er rigtigt god. 

Mange hilsner

John

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger ofte Bookboon i forbindelse med mit studie. Bookboon laver gratis PDF bøger til studie og erhverslivet, finansieret ved hjælp af annoncer, men det er muligt at det er lidt for basic stuff, da det er skrevet og opstillet så alle kan være med. 

http://bookboon.com/dk/business/ledelse-organisation

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 9
Fra  John Martinussen Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Bookboon er ikke noget tosset sted at starte. Smile Og i hvert fald kan man blive inspireret til at dykke dybere ud fra Bookboons appetitvækkere.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tak for svaret. Jeg har skrevet en privat besked  til dig og håber det kommer lidt nærmere det jeg søger. Hvis det gør vil jeg lægge det ud her på tråden, således i andre også kan læse hvad jeg præcist søger :)

// Mikkel

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rudbech,

Tak for tippet, det vil jeg helt sikkert tage et kig på.

// Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Måske er det benchmarking du skal kigge på og eventuelt i andre lande. Har dog ingen erfaring selv med benchmarking.

Venlig hilsen

Nikolaj

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser en del bøger, men jeg må tilstå, at jeg får allermest inspiration ud af mit abonnementSuccess Magazine. Enhver iværksætter burde abonnere på det efter min mening - om ikke andet så ønske sig det i julegave :-)

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)