Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på første udkast af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk skal have indtrykket af en cool, sjov og kreativ side. Det er en side hvor designere kan sende designs ind og via en konkurrence kåres det bedste design der så bliver trykt. 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

designet siger mig ikke hvad siden omhandler 

husk social logo google plus også på din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

iggi:
Folk skal have indtrykket af en cool, sjov og kreativ side. Det er en side hvor designere kan sende designs ind og via en konkurrence kåres det bedste design der så bliver trykt. 


Det link jeg kan se, det er ikke dansk, så kan ikke give dig særlig god feedback da designet jo hænger sammen med din/jeres tekst på designet. 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

designet siger mig ikke hvad siden omhandler 

husk social logo google plus også på din hjemmeside



Den handler om det han skriver.

Men siden skal lige være dansk før man kan forstå den.


Det social logo og google plus som du skriver til alle, det er ikke alle hjemmesider der skal have det.

Hans/deres hjemmeside behøver det ikke før designet er færdig.
Og hvis de har tænkt sig at markedsføre via noget andet, som f.eks TV, så er facebook knapper sku ligemeget Mikael :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:

Mikael christiansen:

designet siger mig ikke hvad siden omhandler 

husk social logo google plus også på din hjemmeside



Den handler om det han skriver.

Men siden skal lige være dansk før man kan forstå den.


Det social logo og google plus som du skriver til alle, det er ikke alle hjemmesider der skal have det.

Hans/deres hjemmeside behøver det ikke før designet er færdig.
Og hvis de har tænkt sig at markedsføre via noget andet, som f.eks TV, så er facebook knapper sku ligemeget Mikael :) 

så skal han klart mere frem med det budskab på siden hvad siden omhandler ,tekst med mere 

alle skal have plus logo på siden da det betyder rigtigt  meget i seo du siger vel ikke til dine kunder de ikke skal søgeord optimere deres side ikke mod Google for man behøver slet ikke en Google plus egen side før man få den udnyttelse af google fordele 

man ligger en plan for start af hvad man satser på selvfølgelige findes dem som mener google ikke er nødvendigt , men der mener jeg disse tider er helt forbi man skal tænke på google optimere ens side bedste muligt

http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html

http://www.concept-i.dk/blog/google-firmasider.html

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:

iggi:
Folk skal have indtrykket af en cool, sjov og kreativ side. Det er en side hvor designere kan sende designs ind og via en konkurrence kåres det bedste design der så bliver trykt. 


Det link jeg kan se, det er ikke dansk, så kan ikke give dig særlig god feedback da designet jo hænger sammen med din/jeres tekst på designet. 

det er fordi han er ikke blevet færdig med teksten på siden , det er ren volapyk tekst der er på siden , det er kun et design  udkast dette her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Jeg har kigget på din side. Her får du mine umiddelbare kommentarer:

1) Du har mange budskaber på din side. Dvs. du får ikke ledt din bruger derhen, hvor du gerne vil. Skal man klikke på "Creativety", "Designer" eller knappen "Upload design"? Hvad vil du gerne have at folk gør, første gang de besøger dit site? Jeg går ud fra, at du gerne vil vise de designs, som man kan købe - derefter kan det godt være, at du vil have at folk skal kunne lægge deres egne designs op.

2) Dit overordnet design er "ok", men baggrundsbilledet er rodet og forvirrer. Du skal prøve at gøre det hele lidt mere enkelt og ikke så rodet.

3) Bundmenuen (footer) er for kæmpe og stjæler for meget opmærksomhed, overvej om den ikke skal væk fra forsiden eller være mindre

4) "Featured" - kan du ikke bare vise alle designs på forsiden (så kan du altid selv bestemme om det skal være featured eller bare tilfældigt udvalgte designs)

5) Din topmenu skal have SHOP som første menupunkt og hold dig til de vigtigste punkter.

6) SEO m.m. - du kan selvfølgelig få Google+, Facebook, Twitter etc. på din side - men du skal bestemt også sørge for, at din side er SEO-optimeret

God kamp.

Toke Kruse 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iggi:
mine webdesignere har givet mig deres første udkast til min hjemmeside og har bedt mig om feedback.

Har du tjekket op med din web designer om de er ok med at de får feed back fra Amino og ikke dig?

iggi:
Hvis du kan bruge 10 min og så give alt den kritik du kan på det ville jeg være taknemmelig.

Jeg forstiller mig du sælger logo på T-shirts? Designet er meget orange ligesom dine knapper har samme farve, ikke at anbefale...

Navigation menu aktiv og hover må ikke være orange....

Dit logo mangler? Få lavet dit logo og så designet bagefter på den måde kan din web designer tænke den røde tråd fra dit logo ind i designet.

/allan

Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen og tusind tak for jeres feedback! Jeg har no snakket med designerne og har sat diverse sociale medier op i siden, mht til tekst så er det indtil videre bare rent volapyk og det bliver selvfølgelig ændret og oversat når siden skal lanceres.

Jeg ved ikke om farverne skal ændres, da der måske rigtig nok er lidt for meget orange. Derudover kommer der noget andet istedet for pigen med det store hoved, fyren på stigen og de små illustrationer. 

Her er den opdaterede side: http://www.mindblowideas.com/design/duckedup/home4.html

Håber på endnu en gang god feedback! :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)