Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad for en udbyder er bedst til at lave webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en ven der står og skal lave en webshop der sælger tøj. De kommer op på at have 10.000 varer indenfor 2 år.

Jeg har selv erfarring med dandomain, det var jeg rigtigt glad for bortset fra det var alt for dyrt, men tilkøb af div. funktioner.

Hvad vil du anbefale? Det skal kunne blive bredt, og betalingsmodul skal være nemt at få og pengene skal blive løbende betalt til en selv.

Tak for hjælpen!

Lisbeth

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth.

Der er mange udbydere (jeg er selv iblandt) og alle mener nok selv de er de dygtigste =:)

Så min anbefaling er: lav en mere konkret beskrivelse af de ønsker der er til shoppen, omkring design, forskellige former for funktionalitet osv. osv. - altså en kravsspecifikation.

Derefter lægger du/I den op herinde, og/eller på Amino Freelancer, og så venter I bare på at tilbuddene vælter ind.

Gå så tilbuddene igennem, og se ikke kun på priser, se også på referencer hos den enkelte, hvor langt tid de er om at gøre arbejdet osv. Ring eventuelt til en kunde fra en referenceliste og spørg hvordan virksomheden/personen er at arbejde med. (Jeg kunne tilføje mange andre ting man kunne vurdere en eventuel leverandør på, tilføj selv flere efter behov)

Derefter er det nok lettere at træffe et valg, men den første forudsætning er at alle byder på at lave den samme shop, ellers bliver det nemt som at sammenligne æbler og pærer.

Held og lykke med shoppen

Med venlig hilsen

Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth,

Det virker som et ambitiøst projekt, hvilket er derfor jeg klart vil anbefale Magento. Magento er som udgangspunkt gratis open-source, hvor man kan starte billigt ud og bygge på efterhånden, som man vil udvide eller optimerer. Systemet er meget stort og fleksibelt og er egentlig nok mest af alt, lavet til webshops med ambitioner for vækst og udvikling.

Du kan se en statistik over hvilke platformer top 100k og top 1mil websites benytter sig af her:

https://plus.google.com/118250106730312786714/posts/ESrtGePNXg4

Hvis du er interesseret i at høre mere om Magento, eller har brug for en udvikler til Magento, er du velkommen til at tage fat i mig i en PM eller på kontakt[snabela]better-web.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:
Det virker som et ambitiøst projekt,

@Trådstarter, Det ligner et ambitiøst projekt. 

Jeg undrer mig bare over paradokset: Seriøst projekt vs. Dandomain er for dyrt... ?!?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på økonomi, jeg selv ville holde mig langt væk fra dandomain, men det er jo en smag sag og har man kun brug for en mindre virksomhed uden de store udskejelser, så er det vel også ok, men så heller ikke mere! Har din "ven" kapital og er klar til at satse, så prøv helt klart http://www.scancommerce.dk så går man bestemt ikke galt i byen eller andre steder, de har alt hvad i har brug for og meget mere end i overhovdet kan overskue. Men for at starte ganske sakte, så vil i bestemt ikke blive skuffet over at "go pro".

Just my 50 øre...

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Smartweb.dk SmartWeb Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth

Du skal være velkommen til at kigge på SmartWeb webshop hvor du lige nu kan spare mange penge ved at oprette en webshop inden 1. Januar. Hos Smartweb hoster vi mere end 1300 løsninger i vores webshop system, og det er både små og store kunder så jeg er ikke i tvivl om at vi kan opfylde jeres krav.

Du kan altid prøve at hente en demo af systemet HER

Har du nogle spørgsmål er du naturligvis velkommen til at kontakte mig på hn@smartweb.dk eller 43 33 17 93

Med venlig hilsen

Henrik Nøhr
SmartWeb 

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarrene,

Det skal være en side der er skabelon baseret som dandomain. Syntes bare de er dyre med 299,-kr i måneden og et ekstra sprog koster 199,-kr.

Der skal Dansk og 2 sprog, så ville det blive 700,kr i måneden. Jeg skal finde noget til max 200,-kr i måneden inkl 3 sprog og 10.000 varer. 

Bedste hilsener

Lisbeth

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lisbeth:

Tak for alle svarrene,

Det skal være en side der er skabelon baseret som dandomain. Syntes bare de er dyre med 299,-kr i måneden og et ekstra sprog koster 199,-kr.

Der skal Dansk og 2 sprog, så ville det blive 700,kr i måneden. Jeg skal finde noget til max 200,-kr i måneden inkl 3 sprog og 10.000 varer. 

Bedste hilsener

Lisbeth

Hej igen Lisbeth,

Ja du burde virkelig vælge en open-source løsning. Der er der jo kun hostingen at betale for.

Der kan du bruge pengene til videreudvikling i stedet for licens. Som sagt er du velkommen til at tage fat i mig. Magento er bygget til at man skal kunne have flere shops, flere udgaver og flere sprog på sit site, hvis det er det man har behov for.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)