Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er den bedste android telefon lige nu?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige fået den nye Sony Xperia V til test. Selvom jeg sværger til iPhone så virker den i førstehåndsindtryk som en god og lækker telefon. Om jeg så kan forene mig med android er jo en smagssag :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Samsung Galaxy S3.

Er selv nybegynder i smartphones og denne er virkelig dejlig nem - eneste minus er placeringen af volume og tænd/sluk knappen som er lige overfor hinanden. Ellers en god telefon som også holder god batteri tid.

Kig evt på http://www.gearnyt.dk - han tester en del smartphones og skriver nogle konstruktive reviews

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
Jeg gætter på at John fra Mobilsiden har fået en defekt enhed.

Ifølge denne video, har han haft LG på besøg i forbindelse med hans kritikpunkter, og de mener ikke den er defekt.

Men tilbage til bedste Android telefon. Det er sikkert en smagssag, men jeg vil mene det er Galaxy S3. Gerne i9305 hvis man har et selskab der tilbyder 4G.

Hvad man så vil med en Android telefon.. Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er mest til Sony Xperia serien, men vil godt se hvad for en jeg bestemmer mig for i sidste ende :)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv en Sony Xperia Arc og har haft den lidt i over et år nu og er glad for den da den er meget nem at betjene og kan lide dens funktioner og designet

Bestilte i dag den nye Samsung Galaxy Note 2 for at prøve noget andet

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Android topmodellerne fra HTC og Samsung er nævnt. Kigger man på prisen, så får man utrolig meget værdi for pengene med en Sony Xperia Ion, der har stået i skyggen af bl.a. HTC One X og Samsung Galaxy S3 og derfor stort set ikke har fået opmærksomhed i forbindelse med lanceringen. Prisen er på få måneder faldet med næsten 50% uden abonnement.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)