Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Små enkle spil til nettet. Kan nogen hjælpe?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
To ens, puslespil (9, 15, 25 brikker), find fem fejl og en simpel malebog. I stil med dem man finder på fx BRs hjemmeside, men selvfølgelig med vores egne illustrationer.

Er der nogen der kender nogen der kan hjælpe?

Hvis muligt skal spillene laves, så de også kan køre på iOS og senere vil vi godt kunne bruge spillene i en simpel app ala Cirkeline.

Spillene skal bruges i forbindelse med et nyt børnetøjsprojekt ... Ja, vi ved det godt, ikke det nemmeste marked at starte på, men vi syntes vi har en god idé der skal prøves.
For hvorfor skal børnetøj bare være tøj? Der findes meget fint børnetøj, men alt for få tænker på børnene, når de tænker børnetøj. Vores grundlæggende og enkle idé er, at opbygge et fantasi-univers i forbindelse med børnetøjet. Et univers, som lige nu er ved at blive opbygget på nettet. Et univers med oplevelser, gode historier, hovedpersonerne BarBo og LooLoo (som selvfølgelig går igen i tøjets udsmykning) og så selvfølgelig, nogle små spil til børnene.
Målgruppen er drenge og piger mellem 2 og 10 år, med fokus på dem fra 4-8 år.

Du er velkommen til at se og læse mere på www.bykodomo.dk og stil endelig spørgsmål.

Hvem kan hjælpe og hvad vil det koste?
Vi leverer grafikken, så det er kodningen vi søger.

Mange hilsener
Ole Steen, kreativ direktør i byKodomo
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 04:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

Jeg har sendt dig en PM. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 05:01
Hvor mange stjerner giver du? :

OleSteenP:
Spillene skal bruges i forbindelse med et nyt børnetøjsprojekt ... Ja, vi ved det godt, ikke det nemmeste marked at starte på, men vi syntes vi har en god idé der skal prøves.
For hvorfor skal børnetøj bare være tøj? Der findes meget fint børnetøj, men alt for få tænker på børnene, når de tænker børnetøj. Vores grundlæggende og enkle idé er, at opbygge et fantasi-univers i forbindelse med børnetøjet. Et univers, som lige nu er ved at blive opbygget på nettet. Et univers med oplevelser, gode historier,

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 08
Indlæg ialt: 20
Fra  ChinaSoft.dk Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

Du er velkommen til at kontakte os omkring spillet. Vi udvikler både store og små spil til iOS og Android. se referencer her: http://chinasoft.dk/mobile-app.html

Prisen for udviklingen er 200DKK / timen. Hvis du sender os detaljer om krav og evt. grafikken vil jeg meget gerne give dig en fastpris.

Min e-mail er: jhh@chinasoft.dk

Mvh,
Jens H. Hansen – www.chinasoft.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)