Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminocelle - Nordjylland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminobrugere

 
Jeg starter denne tråd da den foregående tråd om emnet ser ud til at være kørt død.
 
Som ganske ny aminobruger håber jeg ikke jeg træder nogen over tæerne ved at tage dette initiativ.
MEN jeg har nu besluttet at der har været nok snak om at starte nogle face2face netværk, uden egentlig handling.
 
Så med dette indlæg vil jeg gerne indkalde til stiftende generalforsamling i "Aminocelle 1" eller "Aminocelle Nordjylland", alt efter hvad folk foretrækker.
 
Generalforsamlingen bliver afholdt torsdag den 26. februar kl. 19.00 (sted bliver offentliggjort når det er fundet)
 
Jeg vil ikke forsøge at finde en interessant foredragsholder til denne gang, da jeg mener det er OS det drejer sig om i første omgang - Det er os der skal netværke.
 
Jeg forestiller mig at der efterfølgende vil blive afholdt aminocellemøde 1 gang om måneden, men dette afgøres på generalforsamlingen.
 
For at få en indikation af hvor mange der finder dette interessant, må i meget gerne maile mig på:
 
stjoensen@gmail.com og selvfølgelig også meget gerne tilkendegive på denne tråd at i kommer (aktivitet avler aktivitet, flere deltagere avler flere deltagere)
 
Når jeg har tilstrækkeligt med tilbagemeldinger om interesse vil program for generalforsamlingen blive offentliggjort i denne tråd.
 
Jeg håber og tror på stor opbakning og ser frem til en lystig og givtig debat i "aminocelle 1"
 
Med venlig hilsen
 
 
Søren Joensen
 
 
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
******rettelse*****rettelse*****rettelse*****rettelse******rettelse*****
 
Nu kom jeg lige til at se jeg skrev torsdag den 26. februar - Der skulle have stået:
 
Torsdag den 26. JANUAR
 
 
Beklager fejlen.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

René fra ninewaves.com var ved at starte noget op sidste år, og det endte med et møde i et eksisterende netværk i Aalborg. Jeg fik også en invitation, men kunne ikke komme den dag. Hvorvidt "samarbejdet" stadig kører er jeg lidt usikker på, men måske var det værd at undersøge.
 
Men jeg er stadig interesseret i at deltage i et netværk, så længe det ikke er et af de forfærdelige netværk hvor det kun drejer sig om at udstille og sælge sine produkter til de andre netværksmedlemmer. God sparring, begge veje, er jeg dog altid interesseret i...
 
Jeg har smidt min mailadresse i en PM-besked, så du må gerne holde mig ajour
 
mvh Carsten
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

 
det vil jeg lige undersøge nærmere.
 
Mht salg af produkter på møderne - Jeg forestiller mig faktisk at det ikke skal være tilladt. Selvfølgelig må man snakke sammen, og er der en der ytrer ønske om at købe et produkt, er det selvfølgelig som udgangspunkt helt ok, at levere den. Men essensen af netværket skal i mine øjne være at dele erfaringer og "bruge" netværket som sparringspartner - Det skal IKKE ses som en ny salgskanal.
 
Med venlig hilsen
 
 
Søren Joensen
 
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu havde jeg ikke set denne tråd, og er kommet med kommentare og forslag i den anden tråd.
Jeg kan desværre ikke den 26 da Mødebooker har sendt mig sydpå d. 26 så jeg kan sikkert ikke nå tilbage i ordentlig tid....
 
Jeg håber på positiv response på mandag d. 16 !?
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Få styr på Jeres SLA rapport - hvad dækker de over....
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)