Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamepå bilen - sponsorat?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, forleden nat kom jeg til at tænke på om man egentlig kunne få sponsorert sig til sin drømme bil? Dvs. Fx hvis min drømme bil fx var en Ferrari, om man i princippet kan få den gratis ved hjælp af sponsorere, som selfølgelig får deres brand klisteret på ydersiden af bilen, som reklamation af brandet. :-)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør rette din overskrift til "Reklame på bilen" eller måske "Reklame finansieret bil" - Reklamation på bil betyder noget andet end det du søger info om. Og naturligvis ville det være en mulighed - 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen :-), men tror du det er muligt ? Og hvem skulle jeg kontakte hvis det var ?

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man i princippet godt. Men jeg går ud fra at sponsorerne gerne vil sikre sig at deres penge kan komme ind igen. Tror ikke at reklamer på biler bliver set så meget, at det kan svare sig for dem. Medmindre du virkelig kommer rundt omkring, og er et kendt ansigt.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da muligt at du måske kan pionere et koncept ligesom den røde papirclips (google det) hvor det kun lykkedes for dig, fordi historien i sig selv kan skaffe så meget omtale at sponsorer finder det af værdi.

Problemet er dog i min bog at du skal have RET mange sponsorer, ellers skal sponsorerne lægge ret mange penge, og så tror jeg ikke det er attraktivt længere.

Et andet eksempel er "The Million Dollar website" hvor en gut lejede 1 Millioner Pixels ud til $1 per pixel. Den høje presseomtale og buzz gjorde at han fik fyldt op ret hurtigt.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Yonas:
Tak for hjælpen :-), men tror du det er muligt ? Og hvem skulle jeg kontakte hvis det var ?
Nu mangler du bare at lave et "mellemrum" mellem - Reklame og på -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fakitsk tit tænkt det samme!

Men hvis man virkelig vil! Så kan man også! Det er jeg sikker på!

Det eneste jeg tror bliver svært, det er hvis den skal være gratis, så skal du have pengene først? Tror det er svært.

Ellers skal du f.eks. købe en Ferrari og derefter tjene penge på at få reklamer på den og til sidst have tjent den ind? Det kan også godt være at det er det du mener?

Men det er bare at komme i gang! Du kan evt. starte med et mindre projekt. Fordi alene en Ferrari koster en del på danske plader og så forsikringen, når man er ung og reservedele osv.

Men held og lykke! :-)

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor starter du en lignende tråd op - det virker ikke specielt seriøst - det du har gang i. Desværre.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej yonas
Jeg tror det bliver svært at finde sponsorer til løbende betaling.
En kammerat har faktisk en Ferrari og jeg ved fra ham at driftomkostningerne (reparationer og reservedele) for ikke at tale om forsikring er i den dyrere ende.
Mener han har en udgift på knapt 30.000 pr mdr.
Så det skal jo også tjenes ind fra sponsorer!

Dertil kommer så anskaffelsen af bilen.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46520
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt i den anden tråd du fik lukket, fordi du havde to ens - så mener jeg den er helt chanceløs hvis ikke du er en meget kendt stjerne som kommer  i avisen hele tiden og som sponsor gerne vil identificeres med

Hvis, som du nævnte i den anden tråd, at Durex (eller Dandy) skulle ville sponsorere en ukendt for at køre Ferrari, mon så ikke direktøren ville sponsorere sig selv med bilen først - og leve med reklamen - for derefter at sponsorere sine sælgeres Ferrarier. Det er jo ikke så vanskeligt at finde nogen han rigtigt godt kan lide, der vil køre i en reklame Ferrari, så hvorfor de skulle drømme om, at vælge dig fatter jeg slet ikke?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)