Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den hemmelige og billigere Cappuccino på Starbucks

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Som jeg har forklaret dig er det kun i EN bestemt situation at annoncer kan afregnes på CPM basis, og dels er den næsten ikke brugt og dels kan den enkelte site ejer disable det hvis han har lyst. I praksis er der stort set ingen afregning på CPM basis i omløb.
 
Det er annoncørene der i alle fald vælger (i det begrænsede omfang muligheden er der) omde vil betale for impressions eller clicks. Google AdWords er født, opvokset og anderkendt som et clickafregnet medie - det er blandt andet derfor annoncørerne så godt kan lide det. Og derfor er der naturligvis ikke mange der ønsker en CPM afregning.
 
Du bliver nødt til at forholde dig til hvad der faktisk sker på markedet frem for hvad Google siger de har ret til at gøre. Det er to helt forskellige ting.

Så der er ingen som helst fidus ved at få de ekstra sidevisninger - ingen ekstra indtægt at hente.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Amino er en stor del af den ellers beskedne omsætning faktisk CPM. Der er en hel del der har købt annoncer direkte på sitet, så jeg vil tro det er mere edn 50 %.

Dbh Martin
Tilmeldt 11. Dec 05
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm, var ellers ved at miste troen på min lille lommeteori :-)
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)