Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du sponsorere en Minecraft server?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.
Jeg er ejer af www.Minecarten.dk  og vil planlægger at lave siden om til en server. En stor server, koster ikke ret meget.
Vi mangler en/et firma, som vil sponsorere en server som mange danske unge vil spille på.
I får en masse reklame, via videoer vi vil lave omkring server åbning.
Skriv rigtig gerne tilbage.

Mvh Nikolaj 

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

En god ide vil være at give lidt flere detalje.

F.eks.:
Hvad koster den MineCraft server i gerne vil have?
Hvor mange kommer til at bruge den?
Hvad får man ud af det(Video, ja, men hvor mange ser den, og er der reklame på selve serveren?
Etc.?

Så kan evt. "investor" forholde sig til det hele og skal ikke selv bruge tid på at undersøge noget.

// Daniel 

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nødt til at give noget garanti for at der er besøgende på serveren, din side etc...

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være meget interessant, med nogle faktiske tal på antal brugere som ser ens reklame.

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

En server koster imellem 99-300 kr pr. måned, efter hvor mange spillere der skal være på, på samme tid. De billigste servers kan have 10 spillere, på samme tid og nogle af de dyreste kan have ca. 80 på samme tid. 
Vi vil lave en youtube kanal, med opdateringer hvor jeres logo kommer med i filmen. Der kommer et logo/banner på vores hjemmeside. Da danske Minecraft videoer er yderst populære på Youtube, kan det enten blive rigtig mange, som ser videoerne eller måske 1.000.
Vi vil også lave noget reklame i "spawn" der hvor man starter på serveren.
Vi vil gætte på, at der ca. kommer et par tusinde til at se jeres reklame. Det er unge i mellem 12-25.

I må gerne komme med forslag til hvordan jeres firma også kan blive set.
Vi kan ikke give 100% garanti for at det bliver en af danmarks mest besøgte Minecraft server, men vi vil gøre forsøget og lave det til en rigtig god server med plads til alle. Hvis det ikke holder og ingen besøgene har, kan vi altid lukke serveren.

Mvh Nikolaj 

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Hvis den dyreste server har mulighed for at have 80 online på samme tid hvordan skal ens reklame nå 1000 mennesker? Mener du via youtube, hjemmeside?

Har du statsikker på hvor mange besøgende du har?

Desuden hvis det koster 300 kr.- om måneden ser jeg ikke nogen grund til at søge en sponsor.

Where there is harmony, there is victory :) 

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklamerne vil blive mest på hjemmesiden og videoerne - der hvor der kommer opdateringer mm.
på serveren kan der MAX være omkring 80 på samme tid som spiller, hvis der er en der smutter, så er der plads til en ny.
Dvs. der kan være 100 som vil ind og spille, men kun 80 af dem kan gøre det, de andre må vente til der er plads. 

Der var for noget tid siden, at nogle af de største youtuber i danmark, lavede en server sammen. De fik EKSTREMT mange ansøgninger, da de har mange "fans". Hvis jeg var heldig kunne jeg få nogle af dem til at spille på serveren, hvis de havde lyst. 

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom det omhandler et relativt lavt beløb vil jeg råde dig til at gennemtænke din idé lidt mere igennem. Du har tydeligt nogle visioner men dit projekt er meget mere attraktivt hvis du kommer ind her og skrive:

10000 månedlige besøgende på min hjemmeside (70.5% danskere | 29.5% resten af Skandinavien) 

6000 youtube hits den sidste måned.

Vi giver dig mulighed for at komme helt tæt på vores brugere ved blalblablablalblablalb.

Forstår du? Det ikke for at lyde ond prøver bare at give dig feedback. Det MEGET nemmere at få sponsorater når i er etableret i forvejen i stedet for opstart.

Where there is harmony, there is victory :) 

Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig god kritik!

Trådstarter -> Følg hvad overstående skriver. 

Hvis I ikke har så mange besøgende endnu - da i lige er startet - kunne det måske være en god idé selv at betale de første måneder, få nogle statistikker op, så I har et bevis for hvor mange youtube og server besøgende I har. Nu kender jeg ikke så meget til Minecraft, men jeg ved der findes mange tools til hl/hl2 engine spil(CS, CS:S osv) som kan give jer statistikker over besøgende.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)