Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Catering mad ud af huset

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Måske nogle herinde der kender helt almindelige catering steder. Som vil evt levere maden under 10 kuverter?

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

ingen?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er din ven, kender ikke til dit lokal-område. De fleste kan altid lave til få kuverter. Fik det lavet så sent som i lørdags til julefrokost med knejterne. Vi skulle bruge 4 kuverter. Det kunne damen desværre ikke lave, da det ville være alt for dyrt, kun at lave 4 kuverter. Så spurgte jeg hende, om hun ikke skulle lave mad til andre selskaber, på så vigtig en julefrokost dag som denne.. Jo det skulle hun da, så spurgte jeg om hun ikke kunne tage mad fra til 4 små kuverter. Om hun lavede til 50 eller 54 personer, ville vel være ligegyldigt. Det kunne hun egentlig godt se, og så fik jeg da mine 4 kuverter. Dog var det lidt skræmmende hun ikke selv kunne tænke sig til det smarte i aftalen, men hun var nok stress'et her i juletiden :-)

Mvh. Mads Hansen

Mvh. Mads Hansen
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Niks har google snart i 2 dage mission impossible

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, 

Jeg har lavet en hjemmeside, der meget gerne skulle kunne hjælpe dig. Den hedder Dansk-Catering.dk og der kan du modtage tilbud fra 3 forskellige udbydere af catering. Servicen er gratis og uforpligtende, så hvis du ikke bryder dig om noget tilbud, behøver du ikke sige ja :) 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Det kommer sandelig an på hvor henne i verden i er. Men det kunne godt være interessant for os.

Mvh. Fatih. Ro´s Catering.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor henne i landet...
Fra København
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Madsnedkeren Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kigge på min side www.mad-ud-af-huset.org. Som udagngspunkt er det ikke til under 20 couverter men det er jo bare et sprørgsmål om pris.

Mvh Morten

www.madsnedkeren.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)