Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slideshow i HTML

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Tilst
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu har jeg brugt flere mdr. på at få lavet et slideshow, og det er ikke lykkes mig endnu :( håber der er nogle der vil hjælpe mig, da jeg er gået helt i stå.

Vil gerne have det skal se ud som det øverste slideshow på denne side http://reallysimpleworks.com/slideshow/

Har fået meget ud af HTML koderne men har problemer med at få det sat rigtigt op. Feks: Head og body og link til billederne på hjemmeside.

Min hjemmeside er (demo så du kan ikke se den før den er kommet på nettet) http://3179413.shop19.dandomain.dk

Mine billeder hedder 1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg og ligger på http://3179413.shop19.dandomain.dk/images/design/sjøberg

Håber virkelig der er en sød sjæl der vil hjælpe mig, så jeg kan komme vidre.

Kæmpe knus MIG og tak for hjælpen :-)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan downloade mit slideshow gratis og installere det direkte på dit domæne.

http://slider.jawe3.dk 

Slideren er baseret på Nivo-Slider og jeg har gjort sådan at man kan installere den, logge ind på sin egen side og uploade billeder.

Det kræver at den side du har undersiden med slideren på skal være en php fil og du skal have en MySql database tilknyttet.

Spørg hvis du vil have mere at vide.

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers vil jeg gerne hjælpe dig med den really simple slider.

Skriv privat besked til mig, så finder vi ud af det.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Tilst
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Og tak for hurtig svar. Ja nu kom jeg så i klemme, for har downloadet en masse af de slider og jeg kan simpelhen ikke finde ud af det. Jeg har også lige downloadet dit og det kan jeg ikke få til at virke eller jeg ved ikke hvad jeg skal :-)

Jeg har nok mest brug for hele koden jeg skal sætte ind i shoppen, og derved kan jeg måske se hvad det er jeg gør forkert. :-)

Takker Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du læser readme filen i den mappe du har downloadet (når du har pakket den ud) så kan du se at du "bare" skal sætte 3 linier kode ind i den php fil hvor du vil have din slider vist.

Ellers så lad mig gøre det for dig, så skal jeg bare kunne logge ind via ftp på dit domæne.

Er det noget du vil lade mig gøre, så kan jeg ordne det hurtigt.

Du skal selvfølgelig have de billeder klar du gerne vil vise i slideren og i den størrelse du gerne vil have dem vist.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har lavet en simple slider specielt til DanDomain, hvor du fra mediearkivet kan styre billeder, sortering og putte links på dem.

Prisen er 995,-

Du kan se et eksempel på den på www.ansos.dk

Hvis du er interesseret skal jeg bruge adgang til din webshop samt FTP, du kan fange mig på kd@cygnet.dk

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Tilst
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jens

Nu har jeg prøvet at gøre som der står i beskrivelsen, men fatter bare ingen ting (sorry :-)) Jeg er helt blank :-) ÅÅÅÅÅHHHHH det vil være dejligt hvis du vil hjælpe mig, men kan desværre ikke give dig noget anden en stort ros til dig :-) Ved ikke om du stadig vil hjælpe mig???

Jeg er jo bare en pige :-)

Knus Tinne

Fra Tilst
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jeg har desværre ikke nogle penge, er alene mor til 3 dejlige unger hvor den mellemste har Down-syndrom og der er nok at bruge penge på :-) jeg har været selvstændig for 2 år siden og er ved at skal være det igen med mine smykker, som jeg desværre også mangler en fotograf til. Så lige pt er jeg på dagpenge og har ikke en rød reje, men siger tak for dit tilbud :-)

Det er en DanDomain hjemmeside jeg har, det er en prøve version ind til jeg er klar til at springe i luften :-)

Knus Tinne

Fra Tilst
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

1000 tak for jeres hjælp, jeg er desværre ikke kommet vidre, men forstår godt at i ikke vil hjælpe mig gratis.

Go Jul Tinne

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tinne

Fandt du nogensinde ud af at få det slideshow på din hjemmeside?

Ellers vil jeg da stadig gerne hjælpe dig.

send mig en mail på jashjemmeside@gmail.com

Venlig hilsen Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)