Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 05
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
 



Vil gerne have kommentarer samt gode råd og tips til forbedringer til ny hjemmeside; www.foodmind.dk .
Det gælder sig søgeoptimering, brugervenlighed og andre konkrete forbedringsmuligheder.

På forhånd tak.




Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Min umiddelbare tanke da jeg loggede på din side.

Forsiden.. Det er flot og prof. lavet. Det har ikke den nybegynder og ikke helt færdigt look, hvis du forstår..

Men jeg tænkte også..Der er godt nok meget tekst, men jeg ved heller ikke ret meget, hvis noget, om det marked så det er måske sådan det er.

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jon

 

Siden ser rigtig lækker ud. Er vild med farverne og grøntsagerne og frugterne, men efter kort tid, bliver det rasende irriterende, at se på de drejer rundt.  Stop dem!!  Jeg kan i øvrigt ikke se, hvad den røde på Forside og Nyheder er? Rødbede, måske?

En anden lille ting: Jeg går ud fra, at der står "touch taste tell" under logoet, men det er lidt "uldent" og svært at se.

 

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forholder mig udelukkende til det visuelle, og der synes jeg, at siden er rasende lækker med de "store linier" og dejligt enkle design. Lækre farver!

Personligt kan jeg ikke holde det ud, når ting bevæger sig på en hjemmeside, når det ikke har en reel funktion. Man bliver "bims" af at se på det efter ganske kort tid. Så der må jeg give Mira ret.

 

med venlig hilsen

Toni

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)