Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job opslag: Bliv IT Projektleder i Thailand!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:
Sproget betyder mindre, Dansker taler godt Engelsk

Dansker_e_ ... er du ved at have været hjemmefra for længe? :p

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Altså Mikkel,

Men skal ikke kaste med sten, når man bor i et glashus.

I din signatur skriver du "hosting løsninger". Det er et ord på dansk, så enten hostingløsninger eller hosting-løsninger.

Desuden hedder det BodyHacking-projekt og ikke BodyHacking projekt.

Hilsen, Robert

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher:
Det er ikke lykkedes at finde den rigtige projektleder endnu! Her er hvad jeg går efter:

Hej Christopher

Nu læste jeg lige tråden igennem. Jeg er nyuddannet, har ikke stiftet familie osv. Tror jeg er lige i målgruppen men har dog en kæreste. Jeg tror i skal af med mere. I konkurer med de danske firmaer om medarbejderne og jeres tilbud ligger på ca 1/3 del af de danske stillinger jeg kigger på. Det er helt rigtigt at man kan købe alt meget billigere i tailand men jeg tror de fleste også gerne vil kunne spare bare lidt mere op end håndøre. Men alt held og lykke håber da i finder en rigtig dygtig en! I skal nok fordoble den løn hvis jeg skulle overveje det seriøst. I skal altså også lige regne med at i påføre folk en udgift på 10.000 kr hvis man lige skal besøge familien hvilket vil være omkring den månedsløn i forventer at give folk. Hvis i vil servicerer danske kunder med danske projektledere må i nok betale noget mere.

Bare mit b7 så det er ikke kun de "gamle" der ikke ser dette som særligt attraktivt.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Fra  Manao Software ApS Skrevet kl. 04:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Asger Jon Frounberg:

Nu læste jeg lige tråden igennem. Jeg er nyuddannet, har ikke stiftet familie osv. Tror jeg er lige i målgruppen men har dog en kæreste. Jeg tror i skal af med mere. I konkurer med de danske firmaer om medarbejderne og jeres tilbud ligger på ca 1/3 del af de danske stillinger jeg kigger på. Det er helt rigtigt at man kan købe alt meget billigere i tailand men jeg tror de fleste også gerne vil kunne spare bare lidt mere op end håndøre. Men alt held og lykke håber da i finder en rigtig dygtig en! I skal nok fordoble den løn hvis jeg skulle overveje det seriøst. I skal altså også lige regne med at i påføre folk en udgift på 10.000 kr hvis man lige skal besøge familien hvilket vil være omkring den månedsløn i forventer at give folk. Hvis i vil servicerer danske kunder med danske projektledere må i nok betale noget mere.

Bare mit b7 så det er ikke kun de "gamle" der ikke ser dette som særligt attraktivt.

Hej Asger,

Tak for feedback :-) Jeg skriver til dig fra 25 C og strålende solskin... Og vi er midt i oktober. Folk her er generelt enige om at vi ikke forventer at det regner igen før til februar eller marts. Pointen er at der er andre ting ved et job i Chiang Mai, der lokker, end at det bare er en arbejdsplads hvor man kan spare på leveomkostningerne for at spare op. Hvis du udelukkende laver et regnestykke med X i løn minus Y i udgifter lig med Z i opsparing, så har du helt misset pointen ved at bo og arbejde i Thailand. Det er helt OK, alle har forskellige prioriteter i livet, og jeg kan sagtens følge dine også. Det betyder så bare at du ikke er i målgruppen alligevel :-)

Som med alle job opslag vil der være stor forskel fra person til person, om de finder det "særligt attraktivt". Jeg har allerede modtaget en håndfuld ansøgninger fra dem, der fandt det attraktivt, så mon ikke det lykkes at finde nogen. Jeg kan i øvrigt melde, at der allerede er et stort community af danskere hernede, der stortrives på det lønniveau, jeg har foreslået. Alt i alt tror jeg på at lønniveauet er sat rigtigt, når man tager alle faktorerne i betragtning. 

Men igen, mange tak for din feedback, jeg tager det med i overvejelserne. Held og lykke til dig også, som nyuddannet IT-mand har du valgt et godt fag ;-)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)