Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogger og artikel skribenter søges

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Fra  SEOguden.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:

SEOguden:

Vi kan let (og meget billigt) skrive dine artikler og blogindlæg.

Erfarne freelancere sidder klar i vores netværk, til at skrive for dig.

Du kan få 5 tekster til kun 249,-  

Hvis vi kan hjælpe dig, er du meget velkommen til at sende mig en PM eller en mail til kontakt@seoguden.dk

Venlig hilsen

SEOguden.dk

Bare lige for ar være en flab... Så vil jeg gerne bestille 5 artikler a' 5000 ord om apps :D

Hej Simon,

Det må du da gerne, men skulle måske have uddybet mit indlæg. Vores standard tekster, som vi tilbyder 5 af i tilbuddet, er mellem 4 og 500 ord lange. Det fremgår også af vores hjemmeside. Men 5 artikler a 5000 ord er intet problem for os, så hvis du er seriøs, skriver du bare. :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

SEOguden:

Simon Hansen:

SEOguden:

Vi kan let (og meget billigt) skrive dine artikler og blogindlæg.

Erfarne freelancere sidder klar i vores netværk, til at skrive for dig.

Du kan få 5 tekster til kun 249,-  

Hvis vi kan hjælpe dig, er du meget velkommen til at sende mig en PM eller en mail til kontakt@seoguden.dk

Venlig hilsen

SEOguden.dk

Bare lige for ar være en flab... Så vil jeg gerne bestille 5 artikler a' 5000 ord om apps :D

Hej Simon,

Det må du da gerne, men skulle måske have uddybet mit indlæg. Vores standard tekster, som vi tilbyder 5 af i tilbuddet, er mellem 4 og 500 ord lange. Det fremgår også af vores hjemmeside. Men 5 artikler a 5000 ord er intet problem for os, så hvis du er seriøs, skriver du bare. :)

Også til 250 kr for 5 :D?

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)