Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af produkt og pris

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.


Jeg er ikke så meget inde i alt det her business endnu, men håber selvfølgelig at det snart kommer.
Jeg har lige lavet et logo, og vil høre om dette og logo''s af denne standard, er salgsbare. I må meget gerne kommentere prisen, (evt for lav, eller for høj). Jeg har kigget på priserne hos logomaid.com. Og deres logo''s koster i omegnen af 120 kr ca. (19$).
Er teksten omkring logo''et beskrevet godt nok, og ved man hvad man får inden man køber ?

Jeg har i øjeblikket kun dette ene logo. Men jeg regner med at starte ud med ca 10-15 ikke-unikke og 3-4 unikke. Der skal også være osCommerce designs.

 

I kan se mere her:



 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

Hatten af for du lytter til kritikken i den tidligere tråd og derefter griber opgaven an på anden vis.

Du har taget fast i et område som er utrolig svært at standardisere i Danmark, nemlig logodesign. Mange virksomheder ofre meget store beløb på at få udarbejdet deres grafiske profil, herunder logo.

Derfor tror jeg det bliver en sej kamp for dig at skulle sælge billige standard logoer, især i et land som Danmark.

Istedet synes jeg din ide med oscommerce basseret desings er langt bedre, rigtig mange benytter sig af oscommerce som shopsystem, og det sker ofte for disse brugere at deres design bliver meget standard at se på og ikke helt holdbart, så kunne man lave nogle skabeloner som kunne fungere med oscommerce er jeg sikker på der er et større marked for dette fremfor logo design.

Du skal dog være opmærksom på hvis du ønsker at lave disse designs selv så er det et stort arbejde at få dem tilpasset oscommerce, og vælger du som du tidligere var lidt inde på at reselle dem fra en anden leverandør, bør du gøre kunden opmærksom på dette, men det gør ikke at et er en dårlig ide overhovedet.

Held og lykke med foretningen.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg har med tiden også tænkt mig at udvikle osCommerce designs. (hvad mener du er en pris der vil være fair at tage - for et flot design).
Jeg vil også lave brochure designs i Word og Publisher, hjemmeside designs - uden flash (ikke lige min sag). Og Flyers og tattoo designs. Lidt af alt der kan designes :P Visitkort, brevpapir, takkekort osv.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Og internationalisere siden - glemte jeg at sige.
Jeg er med dania-web.dk begyndt at udvikle et specielt men yderst gennemtestet og flot CMS system, der gerne skulle komme til at fungere med mine designs, og fungere lidt på samme måde som osCommerce. Dog med en light(5 siders hjemmeside med CMS), forumweb(helt forum som eks. amino.dk), ShopPro(som osCommerce.)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)