Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Retslig skridt mod adsense - hvem og hvordan ?

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du være mere specifik i hvad veje jeg kan søge i stedet for adsense ? Er ikke meget inde i mulighederne...

Og ja, omtalen vil være stor :o)

Tror jeg vil søge sponsorer... At teame sammen med david, men et par sponsorere, kan bliver stort ... tænker jeg lige over.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Unikatt Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Sponsorer? Nu forstår jeg ingenting.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Elvis S:

Sponsorer? Nu forstår jeg ingenting.

Mit eget firma og mig = 2 sponsorer Wink

Det var en joke.... kan godt nu se den ikke lige var den bedste Big Smile

http://en.wikipedia.org/wiki/Adsense#Criticism

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på højtryk på at finde

1. Adresse på google

2. Person som skal kontaktes på google

3. Lokation omkring søgsmålet

Men google har lukket alt kommunikation af da jeg er "banned" som adsense bruger..

Regner stærkt med at få kørt sagen, men der er lige nogle elementer jeg skal sætte mig ind i...

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hadsten Computer:
Jeg arbejder på højtryk på at finde

1. Adresse på google

2. Person som skal kontaktes på google

3. Lokation omkring søgsmålet

Men google har lukket alt kommunikation af da jeg er "banned" som adsense bruger..

Regner stærkt med at få kørt sagen, men der er lige nogle elementer jeg skal sætte mig ind i...

1. Adresse på google= Dansk adresse hvor stævningen kan forkyndes kan jeg hurtigt komme med, selve adressen på ad(non)sense skulle vel også være til at finde ud fra de oplysninger der står i den aftale du har indgået.

2. Person som skal kontaktes på google = Hvem vil du kontakte og hvorfor ? har du ikke fået at vide at google vil s... dig et stykke ?

3. Lokation omkring søgsmålet= skal det kunne lade sig gøre at komme nogen steder med det så skal det lykkes at komme igennem med en stævning i danmark 

 

 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Jeg havde et site, der tjente ca. 700 USD om måneden - det gjorde det i 3-4 år. Jeg forærede min lillebror det, da han blev 18 år.

Han tilmeldte sig så Adsense og han overtog sitet. Det kørte et halvt års tid og så blev han smidt ud fordi "hans indhold var farligt for Googles brugere" ? Intet andet og intet hjalp.

Jeg havde dog en kontakt mail til en dansk gut i noget support ifm. med udbetaling for år tilbage og skrev til ham. Fik automatiserede svar tilbage med ligegyldige retningslinier (ikke ligegyldige, men ikke brugbare, og jeg formoder for ikke at afsløre noget som helst om rankingmetoder eller lignende).

Sitet var et tatto site og der var en masse billeder med bar hud. Jeg prøvede, at ændre nogle tekster, men svaret var det samme....noget med at efter endnu en gennemngang var sitet stadig "farligt".

Jeg ændrede mit topbanner, der viste en kinesisk rygtattovering, hvor man med god vilje kunne ane røven på en flot pige. SKrev til Google igen og bad om nåde.

Vupti så var sitet ok igen - men stadig intet fyldestgørende svar fra Google.

Mit råd. Skriv til dem. når du har ændret dit setup og bed dem gennemgå det igen.

I forhold til Google tror jeg det er bedre, at lægge sig ned og spille med i stedet for at spille op. Du har ikke økonomi til at køre sådan en sag til ende, så lad være med at spilde penge på at starte det op.


Træls, men sådan er det jo:-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Roscoe:

Jeg havde et site, der tjente ca. 700 USD om måneden - det gjorde det i 3-4 år. Jeg forærede min lillebror det, da han blev 18 år.

Han tilmeldte sig så Adsense og han overtog sitet. Det kørte et halvt års tid og så blev han smidt ud fordi "hans indhold var farligt for Googles brugere" ? Intet andet og intet hjalp.

Jeg havde dog en kontakt mail til en dansk gut i noget support ifm. med udbetaling for år tilbage og skrev til ham. Fik automatiserede svar tilbage med ligegyldige retningslinier (ikke ligegyldige, men ikke brugbare, og jeg formoder for ikke at afsløre noget som helst om rankingmetoder eller lignende).

Sitet var et tatto site og der var en masse billeder med bar hud. Jeg prøvede, at ændre nogle tekster, men svaret var det samme....noget med at efter endnu en gennemngang var sitet stadig "farligt".

Jeg ændrede mit topbanner, der viste en kinesisk rygtattovering, hvor man med god vilje kunne ane røven på en flot pige. SKrev til Google igen og bad om nåde.

Vupti så var sitet ok igen - men stadig intet fyldestgørende svar fra Google.

Mit råd. Skriv til dem. når du har ændret dit setup og bed dem gennemgå det igen.

I forhold til Google tror jeg det er bedre, at lægge sig ned og spille med i stedet for at spille op. Du har ikke økonomi til at køre sådan en sag til ende, så lad være med at spilde penge på at starte det op.


Træls, men sådan er det jo:-)

Godt indlæg og et godt råd.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hadsten Computer:
Kan du være mere specifik i hvad veje jeg kan søge i stedet for adsense ? Er ikke meget inde i mulighederne...

Hvis det er mit tidligere indlæg, du spørger ind til, så tænkte jeg på, at du kunne kaste dig over Affiliate i stedet for at slås med Adsense. :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Hadsten Computer:
Kan du være mere specifik i hvad veje jeg kan søge i stedet for adsense ? Er ikke meget inde i mulighederne...

Hvis det er mit tidligere indlæg, du spørger ind til, så tænkte jeg på, at du kunne kaste dig over Affiliate i stedet for at slås med Adsense. :-)

Fordi det er trist at blive røvrendt for noget arbejde der er gjort... Og tænker, at hvis jeg får ret, vil MANGE andre kunne gøre krav på deres penge ...

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hadsten Computer:

Volt & Volume:

Hadsten Computer:
Kan du være mere specifik i hvad veje jeg kan søge i stedet for adsense ? Er ikke meget inde i mulighederne...

Hvis det er mit tidligere indlæg, du spørger ind til, så tænkte jeg på, at du kunne kaste dig over Affiliate i stedet for at slås med Adsense. :-)

Fordi det er trist at blive røvrendt for noget arbejde der er gjort... Og tænker, at hvis jeg får ret, vil MANGE andre kunne gøre krav på deres penge ...

Jamen, det er også helt fint, hvis det er det, du vil bruge energi på. Synes bare, at jeg skyldte dig et svar, når nu du spurgte ind til det. :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)