Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WEPSHOP ejere - hvordan bruger i facebook?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Som i kan se i overskriften vil jeg gerne hører hvad i gør for at jeres webshop er på facebook? Jeg kunne godt tænke mig at vide om i gør meget ud af jeres side på facebook eller om det mest er for at de kunder der besøger jeres hjemmeside også kan finde jer på facebook? 
Mht. konkurrencer og sådan hvad gør i der? Bruger i en konkurrence app eller laver i jeres egen konkurrence og håber på at facebook ikke lukker den. 

Håber i vil svare! 

Mvh. Mathias Christensen 

Ps. skriv en PB hvis i kunne tænke jer at gøre mere ud af jeres facebookside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Du kan bruge Facebook til mange ting ja, og her vil jeg helt klart foreslå nyheder mht. eventuelle nye produkter, rabat, tilbud m.m. rimeligt ofte! Desuden ville det være en god idé at afholde konkurrencer løbende, dét holder folk interesseret.

 - Hvad mener du med, at konkurrencerne hører under loven?

Mvh. Joachim 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at han mener om folk bruger en konkurrence app i stedet for at poste et billede som folk skal like og kommentere for at være med i konkurrencen (hvilket jeg så vidt ved er imod facebooks retningslinjer)

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim :) 

Tak for svaret - jeg ville nu gerne hører hvad jer der har en webshop gør ud af facebook, ikke så meget hvad jeg selv kan gøre.
Men ja det du skriver har du ret i - man skal helst sørge for at holde sine likes til sig ved at være up to date

Hilsen Mathias  

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Jeg gør ikke så meget (endnu) men vil godt igang med nogle konkurrence aps, nyt design osv. til min facebook side. Prøver at hente lidt forskellige tilbud osv. for mig er det en smule halv pebret at få lavet alle disse ting, men måske pengene værd i sidste ende.

Nu siger du, vi kan skrive en PB, hvis vi ønsker mere ud af vores facebookside. Kan du tilbyde noget? Hvis ja, hvad?

Mvh
Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Vi runder indenfor en overskuelig periode nok 100.000 fans og her er lidt ting som vi gør.

  1. Vi sørger for, så vidt muligt, altid at reagere og svare så godt som vi kan på alle kunders forespørgsler.
  2. Vi prøver på at skabe engagement med vores kunder, så de ikke føler at vi "bare er en butik"
    • det betyder at vi laver lidt konkurrencer (egen udviklet html side)
    • spørger ind til hvad kunderne ønsker sig op til jul f.eks
    • alt-i-alt prøver at holde en dialog kørende hele tiden.
  3. Vi holder tilbud til et minimum. Vi kunne i teorien "spamme" vores facebook fans med tilbud hver time, men vi gør det kun, når vi kører en launch af en serie eller lidt større kampagne. 
Et godt råd fra mig, som vi først de sene måneder selv er begyndt at praktisere er; "ikke for meget, ikke for søgt, mere stemning, mindre reklame, mere oprigtig".
én ting som virker skide godt, er virkelige billeder fra virksomheden - Vi gør det selv alt for lidt, men vores kunder reagere positivt på at se at der er rigtige mennesker bag.

- Håber det var til lidt hjælp, go' jul. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak for dit svar :)
Jeg synes det er rigtig dejligt og se at i også selv gør noget for jeres side.

Flere svar må meget gerne komme! :)

Hilsen Mathias 

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom frisk med flere svar så vi kan starte en tråd hvor vi kan dele ud af hvordan facebook bruges :) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)