Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde nogen, der vil sponsorere en gaming PC til mig

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Det ville være en idé at dele din youtube channel her til eventuelt interesserede sponsorer. Hvis du vitterligt har 2000+(Ægte) subscribers, så kan det da godt være med lidt hårdt arbejde at du kan få noget sponsoreret.

En vild gamer PC, tvivler jeg dog på.

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina Handt:

Jeg synes faktisk det er en fed idé :)

Men du bliver nød til at fortælle MEGET mere, når folk skal betale for reklame hos dig.

Hvad er din erfaring med at lave youtube-videoer?

Hvor mange views får du?

Hvad er din ranking i LoL? (elo)

Hvem er din målgruppe?

osv. osv.

De skal da ikke betale for at reklamere det eneste jeg vil have er en god pc der kan recorde uden lag og måske også live stream 

Min erfaring med at lave youtube videoer er et gode efter some jeg har været med til at lave nogen med venner og jeg plejer at bruge sony vegas pro til at redigere filme med

jeg får cirka 2000 views per video jeg laver men det kommer også lidt an på hvor mange der spiller spillet

jeg har ikke nogen ranking i lol efter som season 3 er næsten lige kommet men jeg er begyndt at spille i et ranked team

min målgruppe er nok unge efter som der er nok flest unge der spiller det

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke forstå at du ved at jeg ikke finder nogen der gider at sponsorerer en gaming pc og det er det de skal give og så for de så reklame i de mange år jeg laver lol videoer 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kevin1997:
De skal da ikke betale for at reklamere det eneste jeg vil have er en god pc der kan recorde uden lag og måske også live stream 

Det han skriver er, at de sådan set også betaler dig - en 'god pc' er jo ikke gratis.

Jeg synes du skal blive ved med at lave videoer som du allerede gør nu, og så vende tilbage når du har 5-10.000 visninger på dine videoer - og mange flere subs. Ellers tror jeg desværre ikke der er nogle, som vil sponsorere en pc til dig.

Hedl & Lykke med det..

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SEOFreak:

Hej Kevin

Det ville være en idé at dele din youtube channel her til eventuelt interesserede sponsorer. Hvis du vitterligt har 2000+(Ægte) subscribers, så kan det da godt være med lidt hårdt arbejde at du kan få noget sponsoreret.

En vild gamer PC, tvivler jeg dog på.

http://www.youtube.com/user/HOMI41 jeg har heller ikke brug for en vild gamer pc jeg ville have en der kan recorde uden lag og måske også live streame

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en intro der har 5170 views og så er det jo jeg vil gerne lave lol videoer men min computer er ikke god nok til at recorde det

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

kevin1997:

Nej tak du kan beholde den selv 

Du ved godt, at det bare var en anden måde at sige "glem det mester...." ikke?

Hvis du har tænkt dig at få noget som helst sponsoreret, skal du være værd at sponsorere... Jeg kan se (eller det skriver du i hvert fald) at du er 14-15 år gammel. Så du må da vide, at folk ikke "bare" giver computere væk?

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

-Desuden er der ingen der ser LOL-videoer... Vi LOL-entusiaster ser livestreams :) 

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

så ser du jo heller ikke nogen pentakill videoer eller spotlight ?

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Okay så man skal også være ældre bare for at få noget sponsoret ? og hvad skulle jeg lige bruge det du lige har skrevet til ?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)