Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I leve af det?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen så må jeg da øjeblikkeligt, erklære mig uenig, for jeg har allerede fået brugbare svar

 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Cool nok....

 

Er jeg da helt galt afmarcheret??? Jeg er jo selv ny i dette... og vil MEGET gerne udfordres på mine holdninger...

 

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Næh...jeg synes da ikke at du er helt galt afmarcheret ;o)

 

Det kommer nok lidt an på, hvad man vil og hvordan man vil det. Jeg har selv umådelig svært ved ikke at tænke stort, så jeg duer ikke til din model, med at starte i det små. Jeg ved ikke om det er en ulempe for mig eller ej, men jeg tænder kun rigtigt, hvis jeg kan se perspektiver i det. Det gør det, under alle omstændigheder, dyrere at fejle ;o(

 

Mange kan gøre som du har tænkt på og det er jo fedt, for så kan de/du gøre det uden at det er med livet som indsats.

 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige præcis... uden livet som indsats...

 

Jeg mener dog at det er det sikreste at starte stille og roligt op, for selv at kunne følge med... Som du skriver at det skal være større og og mere risikobetonet for at du tænder på det, er jo lige så cool... man sakl gøre det på den måde man føler bedst for... ellers tror jeg heller ikke at det vil lykkes een....

 

Men pøj pøj med det....

 

Mvh

 

Brian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-07-2007 13:58:45 Forfatter: BW
Lige præcis... uden livet som indsats...


Jeg mener dog at det er det sikreste at starte stille og roligt op, for selv at kunne følge med... Som du skriver at det skal være større og og mere risikobetonet for at du tænder på det, er jo lige så cool... man sakl gøre det på den måde man føler bedst for... ellers tror jeg heller ikke at det vil lykkes een....


Men pøj pøj med det....


Mvh


Brian


Hmmm... ja og nej ;o)

 

Det er nu ikke fordi det skal være med livet som indsats eller risikobetonet, det er mere det at perspektiverne skal være af en hvis størrelse......og så er det, at det bliver lidt dyrere at fejle.

 

Good luck to you too

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)