Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil I give et ord om min kommende webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja som titlen siger, kunne jeg godt tænke mig noget brugbart information om min e-biks.

hvad er godt, ikke så godt og noget værre bavl...

 

Jeg har planer om at åbne om et par uger, det er årsagen til at der endnu ikke er vildt mange varer.

 

Hilsen

mette


Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
det må jeg så tage som et nej
Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette,

Jamen så vil jeg da lige give dig et par ord med.

Det er lidt svært, fordi det er en meget standard scannet løsning som der rent grafisk ikke er gjort så meget ved. Og det er måske også min største anke. Jeg har nok glemt shoppen igen i sekundet jeg forlader den, den mangler lidt identitet.

 - Der er rigtig rigtig meget tekst på forsiden!
 - Jeg mangler et grafisk "startpunkt" du bruger fint det billede du har lavet med hunden midt i(som de fleste nok vil forsøge at klikke på) men det flyver lidt rundt midt på siden uden at have en større funktion?



 - højre kolonne med tilbud: Billederne må gerne være større. De er med det nuværende layout det første indtryk du får af hvad du sælger, så gode og tydelige billeder vil være et hit.
- Den "fly-out" funktion du har er jeg ikke en tilhænger af. Det er lidt besværligt at sidde og fægte for at ramme, og der er den lille sidedetalje at min cursor aldrig ændrer sig fra en pil til en hånd, det vil nok kunne forvirre den mindre erfarne bruger.

 - Jeg mangler en markering i menuen af "hvor jeg er" Hvis jeg trykker på eksempelvis kødben, så bliver ordet kødben ikke markeret anderledes i menuen, det vil være en hjælp hvis det f.eks. var markeret med fed, og ikke et link.

Det var lige lidt løst fra hoften, håber du kan bruge det og rigtig god fornøjelse med shoppen!

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette,

 

Som hundeejer og potieltiel kunde vil jeg lige give dig min feedback på din shop.

 

Når man kommer ind på forsiden overvældes man af triste/kedelige farver. - Det kan sagtens være fint med de grundfarver, men der mangler noget liv på siden.

 

Det næste jeg ser er "høm-høm.... poser", det er måske ikke den bedste vare at have liggende på forsiden! - den kan måske lægges ind lige inde betaling, "Hvis du mangler høm-høm poser, klik her for at tilføje" eller noget lidt mere gennemtænkt

 

Når jeg går ind på en "hundeside" så er jeg i humør til at se: Søde hunde, glade hunde der leger, billeder at alt det jeg kan købe for at forkæle min hund.... og det er faktisk lidt svært i din shop lige nu.

 

Billederne må meget gerne værre større og tydeliger. De må gerne ligge i et system (på rad og række, horisontalt, vertikalt) så får man ro og fred til at studerer de forskellige produkter.

 

Når du har undermenuer til en produktgruppe ville det være smart at lave undergrupperne som billeder man klikkede på, istedet for tekst.

Jeg gav op med at komme ind til nogle af produkterne, fordi jeg skulle klikke på en "kedelig" tekst.

Hvis det var billeder, ville jeg blive hængende lidt længere for at vælge....... det går stærkt - ens koncentration er meget lille når man handler på nettet. Der er altid en anden butik man kan gå ind i, som måsker virker lidt mere indbydende, skønt de måske har de samme produkter.

 

Hvad gør at din butik skiller sig ud fra de andre "hundebutikker" på nette. Hvad kan du tilbyde mig som kunde. Hvorfor skulle jeg lægge min ordre hos dig. - det er nogle af de spørgsmål der flyver gennem hovedet på een når man besøger en ny webshop. Så det ville være smart at sørge for at svarer på alle de spørgsmål lige med det samme, øverst, tydeligt på forsiden.

Det kunne være nogle lækre billeder af nogle vildt lykkelige hunde med en indbydende/sælgende tekst. F.eks.: "en glad hund er en sund hund" eller noget andet (igen kunne der tænkes lidt mere over teksterne)

 

Nå, men jeg vil anbefale dig at kigge på nogle af de shops der allerede findes, - der får du en klar indikation af hvilket niveau kunderne er forvent med.

 

Håber at du kan bruge det til noget.....

 

Rigtig mange gange held og lykke med shoppen

 

Dorte

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette.

 

Jeg er enig med Dorte.

Skønt koncept, dejlige ting men alt for lidt visual identitet.

Du skal have et flot logo, som er rigtig for dig og dit produkt. Dette sat sammen med de rigtige farver, samt flotte produkt og stemningsbilleder.

 

Held og lykke. Jeg er sikker på at vi er mange hundefans, som kommer til at gøre brug af en shop som din.

 

Smil,

 

Mette

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette

Har også lige været inde på din hjemmeside, men jeg har ingen kommentarer ud over dem allerede har fået.

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke og god arbejdslyst.....

 

-vov og miavvv herfra

Sanne

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de konstruktive svar, det er helt sikkert noget jeg kan bruge til noget.

 

Grunden til den megen tekst på forsiden, er at dem der skulle kigge forbi ikke skulle være i tvivl om at siden endnu ikke var åben for handel. Al denne tekst bliver selvfølgelig slettet. Mht. billederne til højre, de kører i tilfældig rækkefølge så der ikke ligger de samme hver gang man kigger forbi. Jeg kan godt se at jeg lige skal se igennem hvilke billeder der kommer frem der.

 

Mit logo kan jeg nu meget godt lide, så det bliver der ikke ændret ved. Men er heller ikke objektiv, da det er min egen hund.

Jeg synes faktisk jeg havde forsøgt at få billeder ind med lidt gang i. Men kan efter gennemgang godt se det langt fra er nok..

hvis noget nyt, så sig endelig til.

 

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Fra København N
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

PM sendt


Side 1 ud af 1 (8 indlæg)