Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedringer - Zepcom.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
drop down på profil bliver stadig hængende ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
>>Det vigtigste at huske ang. IT-sikkerhed er, at man kan beskytte sig så meget man vil med firewalls, anti-spam osv. Men glemmer man at uddanne ens personale til at håndtere situationer korrekt, så er man stadig lige så sårbar som havde man ingen firewall!
 


Man starter normalt ikke en ny sætning med et ''men'' eller også mangler der et komma i verdens længste sætning.

 

''Ens''........man kan altid diskutere det, men jeg ville skrive ''sit''.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Få evt. al tekst gennemgået af en pro. Der er dårlig eller ingen tegnsætning flere steder.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-07-2007 22:20:54
Forfatter: Lundsby
Hej Michael


Jeg prøvede dit site i IE 7, og det ser ud til at der er en fejl i jeres drop-down menu. Den lukker ikke altid punkterne efter sig.

Rent teknisk er det nok fordi at mouse-out eventen ikke altid fyres i IE. Personligt har altid godt kunne lide ''Son of a Sucker fish'' teknikken til at lave dropdown menuer, den er næsten ren css.


På den grafiske side, synes jeg at farvevælget og billedsiden er lidt kedeligt, selvom vil fremstå troværdige er det ingen grund til at være kedelige. Kig f.eks. Fortconsult og Danske Bank, de har samme problematik.


På indholdssiden ville jeg være meget mere interesseret i at hører hvad i konkret har gjort for jeres kunder. Gerne små ting, som fjerne en virus eller redde et dokument. Men som har haft stor betydning for kunden, f.eks. deres regnskab så blev afleveret i tide, eller de føler sig virkeligt sikre efter sikkerhedstjeck eller lignende.

Jeg tror det er mere interessesant læse om hvordan I har skabt forretningsværdi, end det er at læse om POP3.


Bare mine 2 cents.



Hej - tak for de mange råd :-)

Den IE7 fejl må jeg lige kigge på - det går ikke!

På den grafiske side må jeg indrømme ingen hos Zepcom har forstand på grafik.. vi får altid andre til det.. og sjællendt professionelle :-) .. for det meste bare lige dem der har tid og lidt erfaring.
Men "kedelig" ligefrem? Kan jeg eventuelt få dig til at komme med dit bud på hvordan vi bliver ved med at fremstå som troværdige, men bliver mindre kedelige :-)? Det ville hjælpe os en del tror jeg.

Lige netop det du nævner med indhold er faktisk i gang med at blive ordnet.. under Referencer er vi i gang med at skrive cases og skrive udtalelser fra en lille håndfuld kunder - vi  skal bare lige have godkendt udformningen af caseteksterne, da vi helst gør sådan noget i samarbejde med kunderne. Desuden er MCB A/S i gang med at skrive en udtalelse om deres oplevelser med vores arbejde - så om et par dage skulle der gerne stå netop det du taler om der :-)



Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-07-2007 22:33:57
Forfatter: Business
>>Det vigtigste at huske ang. IT-sikkerhed er, at man kan beskytte sig så meget man vil med firewalls, anti-spam osv. Men glemmer man at uddanne ens personale til at håndtere situationer korrekt, så er man stadig lige så sårbar som havde man ingen firewall!


Man starter normalt ikke en ny sætning med et ''men'' eller også mangler der et komma i verdens længste sætning.


''Ens''........man kan altid diskutere det, men jeg ville skrive ''sit''.



Vi er opmærksomme på de skriftlige fejl og får en journalist til at rette samtlige sider næste uge.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder super, at I er igang med at gøre indholdssiden mere case-orienteret...

 

På den grafiske side, så tror jeg at I bliver nødt til at søge profesional hjælp. Evt. herinde på amino.

På samme måde som grafikere, der selv forsøger sig indenfor IT-sikkerhed ofte ender med virus og det der er værre.

Så vil I højst sandsynligt også ende med noget makværk, hvis I forsøger jer indenfor deres område.

 

Hvem ved måske er der en grafiker, der har brug for at få styr på deres IT-sikkerhed, så kan I lave en bytte købmand.

 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-07-2007 23:13:03
Forfatter: Lundsby
Det lyder super, at I er igang med at gøre indholdssiden mere case-orienteret...


På den grafiske side, så tror jeg at I bliver nødt til at søge profesional hjælp. Evt. herinde på amino.

På samme måde som grafikere, der selv forsøger sig indenfor IT-sikkerhed ofte ender med virus og det der er værre.

Så vil I højst sandsynligt også ende med noget makværk, hvis I forsøger jer indenfor deres område.


Hvem ved måske er der en grafiker, der har brug for at få styr på deres IT-sikkerhed, så kan I lave en bytte købmand.




Ja vi må jo nok erkende du har ret :-) Vi kan nok ikke snyde os udenom det længere. Vi må lige prøve at se på hvad vi ønsker at bruge på det og så hive fat i nogle mennesker. Jeg siger mange tak for hjælpen!
Hvis du går ind på www.zepcom.dk/references.php er der faktisk nu tilføjet case og kommentar til web2you derinde.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)