Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig og effektiv reklame for webshops

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommet i julehumør og der derfor lavet dette tilbud til alle mine aminovenner:

Lige nu tilbyder jeg alle aminobrugere gratis oprettelse af konkurrencer på Gætprisen.dk samt 3500 gratis visninger af et banner. Tilbudet gælder kun henvendelser inden jul. Konkurrencerne kan dog sættes online senere.

Du kan læse mere om hvad du får ud af at have en konkurrence på Gætprisen.dk her: Nye konkurrencer

Venlig hilsen Tabita Zinck, Gætprisen.dk

Fra Svinninge
Tilmeldt 9. Jan 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Void Gaming Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder nice, vil du kontakte mig på skype eller hvordan foregår det? :)

Vh Jonas

Fra Jyllinge
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 39
Fra  DiscoWorld Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, kunne godt være interesseret, skal man bare oprette sig på hjememsiden eller skal man bruge separat link da man er amino bruger?

vh Christian

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtigt godt. Send mig en mail til info@gaetprisen.dk, så sender jeg jer mere information.

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gælder i øvrigt også alle andre: Hvis I sender mig en mail til info@gaetprisen.dk inden jul, sender jeg jer information om Gætprisen.dk og bannerstørrelse mv..

Tilbudet med de 3500 bannervisninger gælder alle de mails jeg modtager inden 24. december 23:59. Man kan oprette lige så mange konkurrencer man ønsker, og man vælger selv tidspunkt for start og slut af konkurrencerne samt hvilke produkter/services man ønsker at sætte i konkurrence.

Banneret vises delvist på forsiden og undersider på Gætprisen.dk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)