Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det et godt navn? (og lovligt?)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Skiltehuset Esbjerg Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminos,

Jeg er ved at etablere en webshop, der sælger skilte. Det er skilte til mindre firmaer og butikker m.m.

Produktudvalget spænder fra klistermærker og Roll-ups til  P-skilte og facadeskilte. Altså hovedsageligt B2B salg.

Shoppen starter op med danske kunder, men om et års tid er det meningen at få et par lande mere på.

Derfor har jeg købt navnet eu-signs.com og registreret navnet hos Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.

Jeg har brugt rigtig meget tid på, at søge på navnet eu-signs/eusigns, og har ikke fundet andre eksisterende firmaer med det navn.

Det eneste er en organisation der hedder "European Sign Federation" og som har domainet eu-signs.org

Mit spørgsmål er så: Er det et godt navn (også vedr. SEO) og kan jeg få juridiske problemer når jeg starter i udlandet?

Mvh. Morten

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

.org domæner er ikke altid det bedste.. Mange vil føle at det ikke er "normalt" i forhold til .dk eller .com

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Nielsen:
.org domæner er ikke altid det bedste.. Mange vil føle at det ikke er "normalt" i forhold til .dk eller .com

Så er det jo godt, at han skriver, at han har købt et .com domæne. :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Skiltehuset Esbjerg Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er faktisk også i tvivl om, hvordan danske kunder har det med et .com navn?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et .com navn og det giver ingen problemer - og jeg mener den store fordel er, når du skal handle internationalt, som vi også snart kommer til, så er det en hel del nemmere for kunderne at forstå.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Skiltehuset Esbjerg Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg kan se du arbejder med opbygning af webshops. Kan du ik´give mig et godt råd til hvordan man holder sin udvikler til ilden?

Mvh. Morten

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Wupti.com f.eks ? :-)
Ser ikke ud til de har problemer

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,
tja, det ved jeg sørme ikke - det handler vel dybest set om I har en aftale og du har opstillet nogle krav og forventninger til løsningen, som han så har accepteret at udføre. Hvis ikke, så er det naturligvis svært.

Hvis du tænker produktionstid på din shop, så svinger det meget - vi kan lave shops på 1-2 dage andre tager flere måneder, det afhænger helt af kunden og indholdet samt ikke mindst hvad der skal laves af tilretninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

eu-signs.com

 

Ærligt: Navn er dårlig. Jeg tænke med det samme en politisk party eller nyheds kanal for EU nyheder.

Væk med det EU :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)