Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner til nyt affiliate-site

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg aminoer, 

Jeg søger en samarbejdspartner til et nyt affiliate-projekt, jeg gerne vil starte. Jeg i forvejen gjort mig nogle tanker og ideer til, selvfølgelig med mulighed for fortolkning, som er rigtig spændende. 

Kort præsentation af mig selv: Jeg hedder Gustav Lauritzen. Jeg er en glad og ivrig dreng på 17 år, der elsker nye udfordinger, konkurrencer og delvist hårdt arbejde :). Jeg har før lavet en smule affiliate, dog ikke meget, så jeg vil stadig betegne med selv som en middel nybegynder inden for faget - Affiliate marketing

Hvad søger jeg?: Jeg søger en frisk person, gerne ung, som er klar på at starte noget nyt og spændende! Personen må meget gerne være åben, samarbejdsvillig og til at få fat på. En/flere erfaring(er) inden for affiliate marketing er et krav, så der ikke skal bruges tid på, at sætte sig ind i "stoffet". 

Hvad vil jeg gerne have ud af et muligt samarbejde?: Selvfølgelig siger jeg altid "ja tak", når jeg kan ane nye indtjeningsmuligheder. Men at være tilstede i et godt selvskab, lære noget, og ikke mindst lære fra sig er en super måde, at bruge sin tid på. Efter min mening.

Hvis du er interesseret, eller gerne vil vide noget mere om mig, projektet eller noget tredje, så skrive endelig en besked over PM!

Mvh. Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gustav,

Jeg kom lige forbi din tråd, det lyder spændende! Jeg er altid på udkig efter samarbejdspartnere.

- Jeg er godt inde i affiliate marketing, CPA mm. og jeg følger dagligt flere udenlandske blogs under emnet. Udover det er jeg er optaget i mange Affiliate networks, også store amerikanske såsom Peerfly.com.

Det kunne være interessant at høre nærmere om dine ideer og tanker på Skype.

Min skype er: sebastiansskype95

Mvh. Sebastian

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Gustav Gade:

Kort præsentation af mig selv: Jeg hedder Gustav Lauritzen. Jeg er en glad og ivrig dreng på 17 år, der elsker nye udfordinger, konkurrencer og delvist hårdt arbejde :). Jeg har før lavet en smule affiliate, dog ikke meget, så jeg vil stadig betegne med selv som en middel nybegynder inden for faget - Affiliate marketing

Hvad søger jeg?: Jeg søger en frisk person, gerne ung, som er klar på at starte noget nyt og spændende! Personen må meget gerne være åben, samarbejdsvillig og til at få fat på. En/flere erfaring(er) inden for affiliate marketing er et krav, så der ikke skal bruges tid på, at sætte sig ind i "stoffet". 

Hej Gustav

Jeg har lidt svært ved at læse mig til hvad eller hvem, du leder efter, men leder du i virkeligheden efter en som dig selv?

Måske er det en tanke værd at lede efter en, som er helt anderledes end du - en som kan alle de ting, du ikke kan, og en, som ikke kan alt det, du kan?

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gustav :D

Jeg kan være din partner enden for og lave og byg hjemmesider. Jeg har selv bygget en affiliate hjemmeside du kan se her: http://billigstewebhosting.dk/ 

Du kan skrive en pm hvis vi skal finde ud af noget :D

Hilsen Mike Nielsen

[Signaturlink i teksten fjernet af moderator]

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du tænke dig at  flytte til udlandet og arbejde med SEO og affiliate

Fra Erslev
Tilmeldt 22. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en pb.....

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Gustav Gade:

Kort præsentation af mig selv: Jeg hedder Gustav Lauritzen. Jeg er en glad og ivrig dreng på 17 år, der elsker nye udfordinger, konkurrencer og delvist hårdt arbejde :). Jeg har før lavet en smule affiliate, dog ikke meget, så jeg vil stadig betegne med selv som en middel nybegynder inden for faget - Affiliate marketing. 

Hvad søger jeg?: Jeg søger en frisk person, gerne ung, som er klar på at starte noget nyt og spændende! Personen må meget gerne være åben, samarbejdsvillig og til at få fat på. En/flere erfaring(er) inden for affiliate marketing er et krav, så der ikke skal bruges tid på, at sætte sig ind i "stoffet". 

Hej Gustav

Jeg har lidt svært ved at læse mig til hvad eller hvem, du leder efter, men leder du i virkeligheden efter en som dig selv?

Måske er det en tanke værd at lede efter en, som er helt anderledes end du - en som kan alle de ting, du ikke kan, og en, som ikke kan alt det, du kan?

Mvh Anders Saugstrup

Hej Anders,

Det er en super pointe, som du kommer med. Det er helt klart en fordel, at kunne gå ind og dække over hinandens stærke og svage sider i et bæredygtigt samarbejde. 

En af de ting, som jeg specielt ikke er god til, er linkbuilding

Mvh. Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Tonne Andersen:
Kunne du tænke dig at  flytte til udlandet og arbejde med SEO og affiliate

Det lyder utroligt spændende, men det tilbud kan jeg desværre ikke tage i mod. :) 

Mvh. Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Gustav Gade:

Hej Anders,

Det er en super pointe, som du kommer med. Det er helt klart en fordel, at kunne gå ind og dække over hinandens stærke og svage sider i et bæredygtigt samarbejde. 

En af de ting, som jeg specielt ikke er god til, er linkbuilding. 

Mvh. Gustav


Jeg læste lige min post og må indrømme, at den er skrevet lidt misvisende .. 

Den person, som jeg søger til et fremtidigt samarbejde, må gerne være super skarp på at seo-optimere kommende hjemmesider.

Mvh. Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)