Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikler købes, betaler gerne 1+ kr. pr. ord (Men kun hvis de efterfølgende ligger godt på Google)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Unikatt Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg laver lige et samlet svar.

Jeg er meget taknemmelig over jeres svar og konstruktive kritik af min betalingsmodel. 

Når alt er sagt, så formodede jeg at responsen ville være som den er, da modellen er urimeligt sat op af en årsag - nemlig at skille fårene fra bukkene. Som tekstforfatter ville jeg aldrig selv indgå en aftale på de vilkår. Der er dog forfattere (7 styk), der alligevel har budt sig til, hvilket jeg er meget glad for. De alle er rimelige, rådgiver og fortæller at ord ikke behøver at koste 1 kr. stykket for at være gode etc.. Det, at disse forfattere, tiltrods for den urimelige betalingsmodel, byder sig konstruktivt til giver mig en tro på at de kan deres kram, hvorfor jeg har kontaktet 3-4 af dem for videre dialog. 

Jeg beklager det ''beskidte'' nummer jeg lavede, men jeg vil have de bedste leverandører til alt hvad jeg laver og kan betale mig fra, som jeg ikke kan finde ud af selv. 

Som en sidenote vil jeg understrege, at jeg har respekt for folk der kan forfatte gode tekster, men jeg mener samtidig at man som tekstforfatter slipper billigt og uden ansvar for sit arbejde. Jeg har forståelse for at man ikke vil arbejde uden løn, men hvordan kan jeg vide at artiklerne hjælper mig og hvis de ikke gør, har jeg så en reklamationsmulighed? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

@ elvis - freeelancer her på amino har en funktion der kan skille fårene fra bukkene!

ps dine artikler virker kun hvis du forstår at bruge dem rigtigt efterfølgende.

vh T

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Unikatt Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

StreamingFitness.dk:

@ elvis - freeelancer her på amino har en funktion der kan skille fårene fra bukkene!

Jeg undskylder, oprigtigt, mange gange hvis jeg har overtrådt nogle regler, hvad enten de er skrevne eller uskrevne. Det var ikke min hensigt og jeg vil fremadrettet, i situationer som denne, gøre brug af den pågældende sektion. 

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elvis

Jeg er meget interesseret i at skrive for dig.

Du kan maile direkte på jo.gunderslevholm(a)gmail.com

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mvh. Skytte 59

Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Skytte59:

Hej Elvis

Jeg er meget interesseret i at skrive for dig.

Du kan maile direkte på jo.gunderslevholm(a)gmail.com

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mvh. Skytte 59

Har du set, hvor gammel tråden er? Smile

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian :
Har du set, hvor gammel tråden er? Smile

Jep, og vedkommende har nok også set at webshoppen først skal gå on air Q1 2013, hvilket betyder der er en chance for man stadig kan nå at byde ind. :-)

Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels:
Jep, og vedkommende har nok også set at webshoppen først skal gå on air Q1 2013, hvilket betyder der er en chance for man stadig kan nå at byde ind. :-)

.. Og mon ikke trådstarter havde bumpet tråden, hvis han stadigvæk havde manglet en tekstforfatter ;) 

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian :
.. Og mon ikke trådstarter havde bumpet tråden, hvis han stadigvæk havde manglet en tekstforfatter ;) 
Muligvis, og muligvis ikke. Alt andet lige ville jeg da heller ikke forpasse muligheden for arbejde. :-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)